דלג לתוכן

מתחמי עבודה בעידן הקורונה

עידן הקורונה חייב את כולנו לחשב מסלול לחדש, וגם מתחמי העבודה המשותפים עשו מאמצים עילאיים כדי להבטיח שמירה מקסימאלית על הבריאות שלכם! שמירה על ריחוק חברתי, עמדות חיטוי, זרימת אוויר ואוורור הם רק חלק מהפעולות שנקטו חללי העבודה המשותפים כדי להבטיח חזרה בטוחה למקום העבודה

מתחמי עבודה בעידן הקורונה

הוספת תחומי אחריות לעובדי המתחם

מי שמורגל לעבוד במתחמי העבודה, יודע שניקיון הוא תמיד ערך עליון במתחמי העבודה.

אין ספק שעכשיו הניקיון חשוב לנו הרבה יותר, הוא הכרח של ממש למען שמירה על בריאותנו.

מרבית מחללי העבודה שמרו על איוש יציב של עובדי הניקיון, ואף הוסיפו תפקידים בכל הקשור למעקב אחר מתקני החיטוי לאורך יום העבודה.

מתחמי העבודה לא רק הוסיפו תחנות חיטוי בסביבת העבודה, הם גם מקפידים על ניגוב וחיטוי באזורים המשותפים, ומבטיחים הקפדה על שמירת כללי המרחק החברתי, הצבת שילוטי פרסום המתייחסים להנחיות הבריאות.

המתחמים מקפידים על התו הסגול, בדיקת טמפרטורות, אכיפת חובת עטיית מסכה, ותשאול הבאים אודות תסמינים. 


שיפור האוורור וזרימת האוויר- חיוני להגנה מפני התפשטות הנגיף

אוורור תקין וזרימת אוויר ממלאים תפקיד הכרחי בהפחתת התפשטות הנגיף.

לכן מרבית מתחמי העבודה השקיעו רבות בטיפול בבעיות האוורור.

רבים שדרגו את תחלופת האוויר באמצעות פילטרים בצפיפות גבוהה יותר, וכך ממזערים העברה של מזיקים באוויר, הוסיפו מטהרי אוויר ביעילות של כמעט 100 אחוזים נגד נגיפים העוברים בנתז. 


שמירה על ריחוק חברתי

רבים ממתחמי העבודה הגדירו מחדש את אופן חלוקת המתחם כדי להבטיח שמירה של מרחק אחד מהשני.

המהלך כלל הסרה של חלק ממקומות העבודה כדי לאפשר מרחק גדול יותר בין עובד לעובד.

המתחמים התקינו מסכי עיטוש, וחוצצים באופן ספייס כדי להבטיח שמירה על בטיחותכם.


הגבלת מספר האנשים בחדרי ישיבות

מתחמי העבודה ממלאים בדווקנות אחר ההנחיות, ועורכים שינויים בהתאם להנחיות המשתנות. חלק מהשינויים הם במספר האנשים באירועים ובחדרי הישיבות.

לכן מאפשרים פגישות של עד 10 אנשים בחלל סגור. המתחמים הגדירו מחדש את החללים שלהם כדי לתמוך בריחוק בפיזי על ידי הסרת מושבים, או שימוש בשולחנות נפרדים קטנים יותר- בדרך כלל ההפחתה היא בשיעור של בין 30% עד 50%.

לחלק מן המתחמים מערכת מקוונת בה יכולים החברים להזמין מראש חדר ישיבות, חלקם משאירים פער בין פגישות על מנת לאפשר ניקוי, כאשר שילוט מציין אם השטח נוקה מאז הפגישה הקודמת. כולם מספקים מגבונים וחיטוי ידיים.


מתחמי העבודה ממשיכים לנוע קדימה

מתחמי העבודה עושים מאמצים עילאיים כדי לאפשר לכם סביבה ממוקדת בטיחות, כדי לברוח מהמשרד הביתי ולמזור לרמה מסוימת של שיגרה.

מפעלי המתחמים הראו כי כתעשייה הם מסוגלים לחזור לעסקים, ומחויבים לספק לכם סביבת עבודה שישלבו את דרישת הריחוק החברתי הקריטית, ואמצעי בטיחות הנחוצים לתמיכה בפריון ובבריאות שלכם.

 

 

 

 

 

 

 

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה