דלג לתוכן

5 סיבות לעבור לחלל משותף:

בעל עסק ? אתה מלא בעבודה, הלקוחות רק מתווספים, אבל אתה לא מחפש משרד לטווח ארוך ? אספנו לך 5 סיבות שיעשו לך חשק לעבור לחלל עבודה משותף :

5 סיבות לעבור לחלל משותף:

1. כמה אפשר לשבת בבית קפה או בבית ?
בואו לא נשקר לעצמנו, לשבת בבית קפה זה מאוד נחמד עד שמתחיל הרעש ,פתאום האינטרנט לא מתפקד והמלצר מציק לך .ותכלס ,אם שמים את הקלפים על השולחן לא הצלחת להפיק מהיום עבודה שלך את המיטב, חבל.


2. סדר ארגון וניקיון המשרד -
 כל חלל עבודה מעסיק את אנשיו לטיפול בניקיון במשרד ,סידורו וארגונו מדי יום .כך שהאחריות בתחום זה יורדת ממך וכל מה שנשאר לכם בתור שוכרי משרד רק להגיע,לעבוד ולהנות משקט בתחום הניקיון וניהול המשרד . כיף.


3. בוא לקפה אחי-
בתור שוכר חלל עבודה אתה לא דואג לעמדת קפה ופינוקים לעובדים - ברוב חללי העבודה מציעים מטבח מפנק עם כלל האביזרים הנלווים ברמה מאוד גבוהה. אז נכון לא הספקת לשתות קפה בבית, אבל תמיד יהיה לך את המטבח והסלון במשרד לשבת ולהתחיל את הבוקר.


4. אינטראקציות חדשות-
כמונו, ישנם עוד אנשים שבאים לעבוד בחלל עבודה לטווח קצר, חוץ מלעבוד ולשקוע בלפטופ הם עם עצמם,הם גם מתקשרים. כן, גם זה קורה. עבודה בחלל עבודה מסוג זה יוצרת באופן טבעי הזדמנויות לקשרים עסקיים שלא הייתם חושבים עליהם ללא השכרת משרד בחלל עבודה משותף.


5.שייכות לחברה גדולה-
גם אם אתם חברה של שני אנשים, בחללי עבודה משותפים תרגישו חלק מחברה גדולה ומגובשת. בכל חלל עבודה נמצאים אנשים בכל הגילאים והמינים ,אז נכון אתם במשרד האישי שלכם , אבל יש עולם שלם מחוץ לדלת שרק מחכה לכם להשתלב בו . אז צאו שנייה לסלון מחוץ למשרד שלך ותכיר חברים חדשים.



אז למה אתם מחכים ?


עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה