דלג לתוכן

12 סוגים שונים של ממברים בחללי עבודה ומה בדיוק הם מחפשים ממרחב העבודה שלהם

ההבנה של מי משתמש בחלל עבודה משותף היא קריטית להנעת הצמיחה והקיימות של ענף חללי העבודה המשותפים. זו תעשייה שלא רק קיימת כיום, אלא תיהיה קיימת בעתיד הקרוב יותר ויותר ולכן חשוב להבין למה העובדים בתעשייה המתפתחת הזאת זקוקים כדי שהיא תמשיך להתפתח ולצמוח.

 12 סוגים שונים של ממברים בחללי עבודה ומה בדיוק הם מחפשים ממרחב העבודה שלהם

מיליוני עובדים ברחבי העולם כבר משתמשים בשירותי חללי העבודה המשותפים, אבל מי הם אותם אנשים? האם הם אותם אנשים שהשתמשו במרחבים לפני עשור? מי הם יהיו בעוד כעשור?

  1. העובד מרחוק – עובד מרחוק הוא עובד בחברה שיש לה מטה שממוקם מחוץ לטווח הנסיעות. מכיוון שהם גרים רחוק מהמרכז, יתכן והם יצטרכו לנסוע כדי להיפגש עם הצוותים שלהם באופן אישי. מה שעובד מרוחק במשרה מלאה זקוק לו הוא גישה למרחב שקט או פרטי לביצוע שיחות וידאו תכופות. יתכן שהם לא יזדקקו למשרד פרטי אם הם נוסעים הרבה. הם יעברו לכיוון חדרי הישיבות הקטנים כדי שיכולו להזמין חללים מספר פעמים ביום, אך בדרך כלל יימצאו בדלפק הייעודי שלהם עם תמונות משפחתיות.

2. עובד חברה אשר מפוזרת על פני ערים רבות ואפילו מדינות – בדומה לעובדים מרוחקים אחרים, הם עדיין זקוקים לשטח פרטי עבוד שיחות הווידיאו הללו, אך יתכן שהם מורגלים יותר למקומות ישיבה בבתי קפה ותאי טלפון. מכיוון שהחברה שלהם מוגדרת לטפל בצוות מבוזר, הם ממנפים את כלי התקשורת ביעילות רבה יותר מחברה עם עובדים מועטים בלבד.

3. העובד מרחוק חלקית – עובדים אלה עשויים להיות במרחק נסיעה קצר לעבודה, אך יש להם יכולת לעבוד מחוץ למשרד מספר ימים בשבוע. יש סיכוי גבוה יותר שהם רוצים את העקביות של משרד פרטי, למרות שהם משתמשים בו רק לכמה שעות בשבוע. למרות שהם יכולים להקים משרד ביתי, יתכן שהם יקיימו ישיבות או יעדיפו הפרדה בין בית לעבודה.

4. הנווד הדיגיטלי – נוודים דיגיטליים עשויים להישאר במקום אחד מספר ימים או כמה חודשים, אך בסופו של דבר ימשיכו בדרכם עם מחשבים ניידים ליעד חדש. הם יכולים לעבוד מכל מקום ולהישאר מרוכזים הן בבית קפה רועש והן במשרד שקט. יש להם את הציוד שלהם – מחשב נייד, אוזניות ויומן וכולם ארוזים יפה בתרמיל בודד.

5. הפרילנסרים – המשתמש הקלאסי של חללי עבודה משותפים. הם עובדים עבור עצמם, עם לקוחות שעשויים להיות קרובים או מרוחקים. לוחות הזמנים שלהם עשויים להיות ללא שינויים, לעבוד באמצע הלילה או להמריא באמצע השבוע לחופשה מהירה. אם רוב הלקוחות שלהם הם מקומיים, הם זקוקים למרחב מקצועי בכדי לקיים פגישות שאינן בבית קפה.

6. הסטארטפיסטים – חברת סטארטאפ צעירה שלא יודעת אם היא תשרוד במשך 6 חודשים או 6 שנים. כאשר הם נרשמים לשטחי משרדים גמישים, שולחנות עבודה באופן ספייס, מתאימים מאוד לתקציב שלהם. עם זאת, ככל שהחברה תגדל, הם יזדקקו ליותר מקום ויוכלו להרחיב את המשרד שלהם בקלות.

7. צוותים קטנים – עסקים קטנים ומסורתיים רבים עוברים למשרדים גמישים. אלה משרדי רואי החשבון הקטנים, צוותים משפטיים, משרדי אדריכלות והנדסה. אולי יש להם 2 עובדים, או עשרה, אך יש להם צרכים משרדיים טיפוסיים: קפה, חדר ישיבות, שטחי משרדים פרטיים, גישה למדפסת, ונקודה נחמדה לאכול ארוחת צהריים בסביבה.

8. לקוחות ארגוניים – המספר ההולך וגדל של חברות גדולות החתומות על הסכמי חברות ושירותים הוא אחד המקורות הגדולים ביותר לתעשיית סביבת העבודה הגמישה. סוויטת משרדים פרטיים גדולות יותר עם מיתוג בהתאמה אישית הן דרך אחת שתאגידים אלה משתלבים בתעשיית סביבת העבודה הגמישה. היכולת לספק מרחב עבודה גמיש מכל מקום הוא יתרון רציני בתחרות ההולכת וגוברת על כישרונות מובילים.

9. עובדי חברה בחברות גדולות – עובדים אלה זקוקים לחלל עבודה נחמד ליום-יומיים בכל פעם שהם מבצעים את הסיבובים האזוריים. אם עובדים אלה עוברים באותה קהילה מספיק, משרד פרטי הוא אידיאלי, אם כי שטח שולחני פתוח עם שפע חדרי ישיבות פרטיים ותאי טלפון יכולים בדרך כלל גם לענות על צרכיהם.

10. הסטודנט במכללה – מה שהוא צריך זה לוח לבן ענק, שינוי נוף והרבה קפה. סטודנטים מביאים אנרגיה מדהימה לסביבת עבודה גמישה, אך בדרך כלל זקוקים לעלות מוזלת או ממומנת.

11. עמותות ללא רווח – לעמותות אלה יש תקציבים צמודים, וצורך לבנות בסיס תמיכה שיעזור להם להתמקד במשימתם. סביבת עבודה גמישה, אותה ניתן להרחיב בהתאם למחזור המענקים של השנה. זו יתרון עצום המאפשר לארגון להתמקד בהפקה המרבית על מה שיש להם. קבוצות אלה זקוקים לשימוש רב בחדרי הישיבות עבור הכשרות בהתנדבות ואירועים שונים.

12. מארחי אירועים בחללי עבודה – הם לעיתים קרובות נוחים וטרנדיים יותר מאשר מרכז הכנסים המסורתי. מארחי אירועים המחפשים מקום קטן יותר, או כזה שמתאים יותר לקהל שלהם, נמשכים למאפיינים הייחודיים של סביבות עבודה גמישות בנוסף לתמחור הנגיש שלהם והצוות הידידותי שלהם.

 

ההבנה של מי שמשתמש בחלל הגמיש היא קריטית להנעת הצמיחה והקיימות של ענף סביבת העבודה הגמישה. אלה לקוחות שלא רק קיימים כיום, אלא יתקיימו בעתיד הקרוב ככל שיותר ויותר חברות מבינות את היתרונות של צוותים מרוחקים ועבודה גמישה.  

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה