דלג לתוכן

7 הטבות ויתרונות שחברות צריכות להציע לעובדים שלהם

המלחמה על כשרונות בין חברות צפויה להתעצם בשנים הקרובות, ולכן חברות צריכות להתחיל להציע הטבות המדברות אל העובד המודרני. ככל שהקווים בין עבודה לחיים ממשיכים לטשטש, הטבות ותועלות ממוקדות בסוג לייף סטייל מסוים הפכו פופולריות יותר ויותר בקרב דור כוח העבודה המודרני.

7 הטבות ויתרונות שחברות צריכות להציע לעובדים שלהם

ימי חופש ללא הגבלה

ככל שיותר חברות עוברות לתרבות המונעת מתוצאות, זמן חופשה ללא הגבלה הופך להיות תגמול אטרקטיבי לעובדים. חברות כמו אמזון וגוגל מאפשרות לעובדים לקחת כמה ימי חופשה שהם צריכים כל עוד הם עומדים ביעדים וממשיכים לספק תוצאות. 

זהו יתרון יעיל מכיוון שהוא מניע את העובדים להיות פרודוקטיביים ולעמוד ביעדים, ובמקביל להעצים אותם להיות אחראים על הזמן שלהם. זה מצב win-win; מעסיקים משיגים את התוצאות שהם צריכים / רוצים, בעוד העובדים מרוצים ומאושרים יותר מתרבות מקום העבודה שלהם.

לעיתים, עובדים אולי אפילו לא מתכננים חופשה, אך הם עשויים להרגיש צורך להישאר בבית לצבור אנרגיות, או לקחת יום אישי להתמודד עם עניינים אישיים.

מדיניות עבודה גמישה

אם כבר מדברים על לתת לעובדים להיות הבעלים של זמנם, מדיניות עבודה גמישה כאן כדי להישאר וחברות שרוצות למשוך כישרונות מובילים צריכות לספק לעובדים גמישות. ישנם סוגים שונים של הסדרי עבודה גמישים, מתן אפשרות לעובדים להיכנס ולצאת מהמשרד בזמנים גמישים יכול לתרום לשיפור בריאותם. 

לעיתים קרובות עובדים זקוקים לגמישות כדי ללכת לפגישות רופאים, ללכת לשיעור מדיטציה או יוגה או לאסוף את ילדיהם מבית הספר. מתן האפשרות להגיע וללכת לפי הצורך, יכול לעזור בשיפור האיזון בין חיי העבודה של מרבית העובדים, מה שעלול להפחית את הלחץ והשחיקה ולהגדיל את רמת המעורבות והסיפוק בעבודה.

חדרי תנומה

עד 80% מהעובדים מרגישים לחוצים בעבודה. לחץ יכול להשפיע לרעה על רווחתו הנפשית והפיזית של האדם, וזה יכול להביא במהירות לשחיקה אם לא ינוהל נכון. אספקת חדרי שינה או אזורים שקטים במקום העבודה, בהם אנשים יכולים לצאת בקלות להפסקה, לא רק יכול לעזור בניהול מתח, אלא גם לשמור על הרעננות הפרודוקטיביות של העובדים. אנשים שיש להם זמן לנוח היטב יכולים להתמודד טוב יותר עם מתח, מצבים מאתגרים וקבלת החלטות.

נדיבות להורים

מתן מספיק זמן פנוי להורים חדשים להסתגל לבן משפחה חדש ולקשר עימם יכול לעזור בשיפור שביעות הרצון והנאמנות במקום העבודה. זה, בשילוב עם הסדרי עבודה גמישים, יכולים להיות גורם מכריע בעת ההחלטה בין משרות. יש להעניק אופציות אלו גם לעובדים הסיעודיים; אלה המטפלים במשפחה (הורים, אחים, סבים וסבתות).

שירותי טיפול אישי

זה לא צריך להיות אירוע יומיומי, אך הבאת שירותי טיפול אישי למקום העבודה יכולה להשפיע לטובה על בריאותם ורווחתם של העובדים. כמה שירותי טיפול אישי שתוכלו להציע במקום העבודה כוללים:

  • שירותי סלון (תספורות, מניקור בסיסי ופדיקור)
  • עיסוי
  • שירותי ניקוי יבש (אסיפה והורדה מהמשרד)
  • מפגשי מדיטציה ומודעות מודרכת
  • שיעורי ספורט ויוגה 
  • גישה לחטיפים ואוכל בריא (הזמינו ארוחות צהריים / ארוחות צוות)
  • ביקור של רופא שיניים

אפשרויות התנדבות

להציע לעובדים הזדמנויות התנדבות ייחודיות יכולה לעזור בשיפור תרבות במקום העבודה על ידי מתן מטרה ותמיכה. הוכח כי ההתנדבות משפרת את בריאות הנפש, מפחיתה את הבידוד החברתי והבדידות ומשפרת את הבריאות הגופנית.

כדי לוודא שההזדמנויות להתנדבות שאתם מספקים לעובדים יעשו בדרך הטובה ביותר, שקלו לפנות אליהם ולשאול אם יש גורמים מיוחדים הקרובים אליהם או שהם רוצים לעסוק איתם. רעיונות אחרים כוללים ארגון נסיעה, השתתפות כקבוצה בפעילויות (ביקור במקלט או במרכז טיפול), או מתן אפשרות לעובדים לפנות פנאי להתנדב.

הזדמנויות לפיתוח עצמי

כוח העבודה המודרני מעריך מטרה והשפעה, ועובדים רבים מעוניינים למצוא משמעות בעבודתם ובחייהם. ניתן לעשות זאת על ידי מתן גישה להזדמנויות ולתוכניות פיתוח אישיות ומקצועיות. תוכניות מסוג זה - על ידי עזרה לעובדים למצוא משמעות ומטרה בעבודתם - יכולות להוביל לרמות מעורבות ושביעות רצון גבוהות יותר.

אושר במקום העבודה הוא גורם מכריע בהצלחה הכוללת במקום העבודה; ככל שהעובדים מרגישים טוב יותר, כך הם יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר ויזדהו עם המותג שלכם.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה