דלג לתוכן

6 דרכים בהן עבודה מרחוק משפיעה על אופן תכנון חללי העבודה

בשוק התחרותי, עסקים צריכים ללמוד כיצד למשוך עובדים לצוות שלהם, גם אם הם לא מציעים הזדמנויות עבודה מרחוק, לכן המשרדים של היום מתפתחים כדי לענות על צריכהם של כוח עבודה מפוזר יותר ויותר.

6 דרכים בהן עבודה מרחוק משפיעה על אופן תכנון חללי העבודה

1. חללי המשרדים מצטמצמים

אופציית העבודה מהבית גדלה בקצב מהיר. בין 2005 ל - 2013 הוכפל מספר המעסיקים הגדולים שהתירו עבודה מרחוק ל – 33%. לכן, אפילו כשחברה מגדילה את גודל הצוות שלה, היא כבר לא צריכה להגדיל את גודל המשרד שלהם. במקום להתרחב, בעלי עסקים רבים מצאו שעדיף לצמצם את שטחי המשרדים שלהם. זה חוסך להם סכום משמעותי של כסף על שירותים כמו שכר דירה, שירותים ואספקה. חברות יכולות כעת להפנות את הכספים הללו לשיפור הסביבה המשרדית שלהן. כמובן, שטחי משרדים מסוימים נותרים הכרחיים עבור חברי הצוות העובדים באופן יומיומי וחברות מתגברות על נושא זה על ידי שיתוף הגברת השימוש בחללי עבודה משותפים אשר גמישים יותר עם החברות המודרניות. הם עובדים לצד ממברים בחברות אחרות בחללי עבודה, ועושים שימוש בחדרי ישיבות ובמתקנים אחרים לפי הצורך.

2. פנלים אקוסטיים יוצרים פרטיות

כאשר עובדים נכנסים למשרד, הם מרגישים לעיתים קרובות כי הבית שלהם שקט יותר. במשרד רועש ופתוח, הסחות הדעת נמצאות בכל מקום. כדי לטפל בנושא, חברות רבות משקיעות בפאנלים אקוסטיים. תוספות אלה סופגות צליל דבר היוצר ריכוז ומיקוד גבוהה יותר.

3. טכנולוגיה מחברת עובדים

כיום, כמעט מחצית מאוכלוסיית העולם משתמשת באינטרנט. אנשים מתחברים דרך מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים. מגמה זו הפעילה לחץ על מפתחי תוכנה ואפליקציות ליצור תוכניות למספר פלטפורמות, והעניקה לעובדים רבים את החופש לעבוד מכל מקום. חברות משקיעות בתוכנות ועידה המאפשרות לחברי הצוות להיפגש בכל מקום, ואילו אפליקציות כמו Slack מאפשרות לאנשי צוות לשתף פעולה גם כאשר עובדים באזורי זמן שונים.

4. התמקדו בארגונומיה

אחד ההיתרונות העיקריים של עבודה מרחוק היא הנוחות שהיא מספקת. עובד לא צריך ללבוש מדים כשהוא מגיע לעבודה והוא אפילו יכול לעבוד מהמיטה בבית שלו. באופן טבעי, הם לא רוצים לוותר על מידת הנוחות הגבוהה הזו כשהם מתייצבים במשרד. חברות עוסקות בנושא זה על ידי הפיכת מקום העבודה לארגונומי ככל האפשר. ברור שחברה שמקבלת לקוחות רוצה ליצור רושם ראשוני חיובי. שולחנות עבודה בגובה משתנה מאפשרים ישיבה או עמידה, כסאות גדולים מדי, תאורה ונוחות ביתית – יוצרים סביבה חיובית.

5. מרחבים משותפים יצירתיים

בעלי עסקים החלו להשקיע יותר במרחבים נפרדים. למרות שנראה שעובדים מהבית לא יזדקקו לחדר הפסקות מסורתי, מרחב כזה מאפשר להם למצוא גמישות במשרד. עובדים מרחוק המבלים זמן במיקום פיזי מחפשים מרחב קהילתי המציע את סביבת העבודה עם הסביבה הביתית המוכרת להם.

6. מתן תשומת לב לבריאות העובדים

עובדים מרחוק חופשיים לקום משולחן העבודה שלהם ואפילו להתעמל ללא אישור מהממונה עליהם. דבר זה טוב בסופו של דבר לתפוקתם שכן אימון קבוע משפר את הריכוז, מחדד את הזיכרון ומשפר את היצירתיות.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה