דלג לתוכן

לא רק משרדים - חללי עבודה משותפים המשכירים חדרי ישיבות במרכז תל אביב

חללי עבודה משותפים מספקים לממברים את מעטפת השירותים הנדרשת על מנת שיוכלו להתרכז בצמיחת העסק שלהם. בנוסף להשכרת משרדים פרטיים, מתחמי עבודה משכירים חדרי ישיבות לשוכרים חיצוניים הנהנים מכל מה שלחללים יש להציע: מטבחים מאובזרים בשתיה קלה, קפה, תה, בירה וחטיפים, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, אזורי מנוחה שיתופיים עם פינות ישיבה פזורות, שירותי הדפסה וכו' - והכל במיקום מרכזי ונגיש.

לא רק משרדים - חללי עבודה משותפים המשכירים חדרי ישיבות במרכז תל אביב

חדר ישיבות בווי וורק תוהא

חדר הישיבות בוויוורק תוהא ממוקם בקומה ה-13 של מגדל תוהא החדש, מתאים לפגישות של עד 10 משתתפים וניתן להשכרה לפי שעה/יום. חדר הישיבות מאובזר בשולחן וכיסאות, מיזוג עצמאי, מסך טלוויזיה, מערכת Solstice - התחברות אלחוטית ב-WIFI למסך, לוח מחיק וטושים. המתחם ממוקם בלב מרכז העסקים של תל אביב על צומת הרחובות דרך השלום, יגאל אלון ותוצרת הארץ, בצמידות לתחנת רכבת השלום ועל צירי תנועה עירוניים ובין עירוניים.

 

כתובת: יגאל אלון 114, תל אביב

לחדר הישיבות בוויוורק תוהא>>

חדר ישיבות בבי אול מגדל אלון

הרשת בי אול מציעה סוגים שונים של חדרי ישיבות מעוצבים המתאימים לאירועים קטנים של עד כ-35 משתתפים ומאובזרים בטכנולוגיית הקצה המאפשרת הצגת תוכן באמצעות טכנולוגיית Air Media (ללא צורך בכבלים/מתאמים). לכל אחד מחדרי ישיבות נושא משלו, ציורי קיר גרפיטי ואפילו קישוטי אוריגמי צבעוניים מעטרים את הקירות. מתחם העבודה ממוקם במגדל אלון 1, שברחוב יגאל אלון בתל אביב בין הקומות 3-9.

 

כתובת: יגאל אלון 94, תל אביב

לחדרי הישיבות בבי אול מגדל אלון>>

 

חדר ישיבות במרקספייס קרליבך

חדרי הישיבות במתחם מרקספייס קרליבך מושכרים לפי שעה/יום שלם, מתאימים לפגישות של עד 14 משתתפים, מצוידים בשולחנות וכיסאות, תה/קפה, אינטרנט חופשי, שירותי צילום והדפסה. המתחם ממוקם ברחוב קרליבך, בשדרת ההייטק והיצירה של תל אביב, בסמוך לקניון האופנה של גינדי ומגוון רחב של מסעדות ובתי קפה.

 

כתובת: קרליבך 10, תל אביב

לחדרי הישיבות במרקספייס קרליבך>>

חדר ישיבות בריג'ס רוטשילד

חדרי הישיבות במתחם ריג'ס רוטשילד מתאימים למצגות, ראיונות, הדרכות והצגת מוצרים של 8-12 משתתפים. החדרים מאובזרים ברהיטים יוקרתיים, מציעים קייטרקינג, שירותי קפה, ציוד למצגות ושירותים אחרים זמינים. משרדי ריג'ס ברוטשילד ממוקמים באחד הבניינים המרשימים ביותר ברחוב ושוכנים בקומה ה-11 וה-12 בסמוך למגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, מלונות בוטיק ומקומות אופנתיים לבילוי לילי.  

 

כתובת: רוטשילד 22, תל אביב

לחדרי הישיבות בריג'ס רוטשילד>>

רק חדרי ישיבות

ישנם מתחמים המיועדים רק לחדרי ישיבות הפועלים לפי הקונספט החדשני של השכרת חדרי ישיבות לפי שעה או ליום שלם. מתחמים אלו מתאימים לפגישות ואירועים ממגוון רחב של סוגים: הדרכות, אירועי חברה, דיונים פורמליים, ראיונות עבודה, סיעור מוחות, אירוח לקוחות, סמינרים, offsite, פגישות הנהלה, לפגישות קטנות ולפגישות רבות משתתפים.

מייפל האוס

מייפל הוא מתחם חדרי ישיבות מעוצבים על בסיס שעתי הממוקם בבניין באוהאוס באיזור רוטשילד היוקרתי. החדרים מעוצבים בעיצוב חדיש חמים מוקפד ונעים. כל חדר מצוייד במכונת נספרסו עם קפסולות נספרסו, קפוצ'ינו, מקרר עם בקבוקי סודה ומים קרים ללא הגבלה, וילונות חשמליים לדיסקרטיות מלאה, מערכת WiFi עוצמתית, מסך ענק, לוח מחיק וציוד משרדי כולל.

 

כתובת: כתובת: לילינבלום 30, תל אביב

לחדרי הישיבות במייפל האוס>>

מיט אין פלייס

מתחם חדרי ישיבות מעוצב ומאובזר הממוקם ברחוב רוטשילד בלב תל אביב. המתחם כולל 20 חדרי ישיבות בגדלים וסגנונות שונים: מחדרי ישיבות קלאסיים, חדר ישיבות ענק, סלונים באווירה ביתית ובנוסף לופט ענק ומאובזר, כאשר כל החדרים כוללים חיבור לרשת ה-WiFi, קפה, מים וסודה, ושירות מלא הניתן על-ידי מנהלי החוויה של המתחם.

 

כתובת: רוטשילד 8, תל אביב

לחדרי הישיבות במיט אין פלייס>>

 

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה