חלל עבודה בריין אמבאסי - Brain Embassy

חלל העבודה הראשון בפולין המתמקד בגישת co-creating והעצמת הממברים בכל דרך אפשרית. אחרי ההצלחה המסחררת של Brain Embassy, המותג משיק חברת בת חדשה הנקראת BE Yourself.

מאת : מערכת ספייסינג ‏ | 30-12-18

Brain Embassy הוא חלל עבודה משותף שנפתח בפולין העובד לפי מתכונת Co-creating. מרחב עבודה מודרני זה נוצר כמקום התומך ביצירה הטבעית של קהילות, בנוסף להיותו מקום מפגש לנציגים של סגנונות עבודה שונים. הכוונה היא לחלל עבודה משותף, אשר מעוצב בצורה המחברת את הפוטנציאל היצירתי של הממברים – מתאגידים, סטארטאפים קטנים ובינוניים ופרילנסרים – לכולם יש הזדמנות חופשית לשתף את הרעיונות והנסיון שלהם, המטרה היא היצירה המשותפת. 

מתחם Brain Embassy הוא הרבה יותר מרק חלל עבודה, אלא גם סביבה המספקת גישה לידע, לאירועים, לסדנאות קבועות, קיום מפגשים מעוררי השראה ופעיליות עם הממברים.  מטרת המתחם היא ליצור מערכת אקולוגית שלמה שבה אנשים יכולים לפתח את הרעיונות שלהם מהר יותר ובצורה מהנה יותר, וכך הצלחה מקצועית הופכת להיות הרבה יותר קלה להשגה וליצור מקום אשר עונה באופן מלא על צרכי המשתמשים ונותנת להם הזדמנות לעבודה פרודקטיבית ביותר.

המתחמים של Brain Embassy ברחבי פולין מספקים לממברים שלהם גישה לאינטרנט מהיר, משרדים פרטיים מאובזרים, חדרי ישיבות חדשניים, לאונג'ים מפנקים, עמדות מדפסות, מטבח מאובזר, קפה ותה ללא הגבלה, חניה, גישה 24/7, אחסון לאופניים, שרותי נקיון, סביבה ידידותית לכלבים, מתחם אירועים וגישה לחדר כושר ומקלחות. 

החברה הישראלית אדגר, העומדת מאחורי הפרוייקט, מפעילה 38 נכסים מניבים בישראל, קנדה, פולין ובלגיה. החברה מתמחה ברכישה ואחזקה של נכסים, בעיקר בתחום המשרדים, ובנוסף מתמחה בפרוייקטים של משרדים חדשניים עבור השוק הפולני. נכון להיום, יש לחברה כ – 3 סניפים בפולין, והסניף הבא יושק בקרוב בבלגיה. 

BE Yourself

תת המותג של Brain Embassy, הנקרא BE yourself, הינו חלל עבודה המיועד לחברות קטנות וגדולות כאחד. חללי העבודה שלBE Yourself  צפויים להוות פיתרון יעיל עבור חברות וארגונים המעדיפים לעבוד בדרך "המודרנית" אך מעריכים את הגמישות והחופש שחללי עבודה משותפים מעניקים לממברים שלהם.

המתחמים של BE Yourself יציעו לארגונים קטנים, בינוניים וגדולים גישה לכל השירותים והאיזורים המשותפים של מתחמי ה-Brain Embassy, תוך שמירה על סביבת עבודה ייעודית לכל חברה, תחת תנאים גמישים בדומה למודל ה-co-creating אשר הפך להיות יותר ויותר פופלרי בשוק חללי העבודה המשותפים.

כתבות נוספות

איך לבנות פרופיל לקוח פוטנציאלי לחלל העבודה שלכם

איך לבנות פרופיל לקוח פוטנציאלי לחלל העבודה שלכם

מחפשים דרכים חדשות לשווק את חלל העבודה שלכם? תנו לנו להכיר לכם שיטה שלא רבים מכירים - אסטרטגיית בניית פרופיל לקוח פוטנציאלי. אז איך עושים זאת בצורה הנכונה?

5 צעדים לשימוש בתוכן לצורך שיווק חלל העבודה שלכם

5 צעדים לשימוש בתוכן לצורך שיווק חלל העבודה שלכם

תוכן שיווקי הוא כלי חיוני על מנת להכיר טוב יותר את קהל היעד שלכם, הוא עולה פחות משיווק חיצוני, ולפי מחקרים סטטיסטיים יספק לכם יותר לידים ופניות, משמע – יותר ממברים!