דלג לתוכן

ווי וורק תל אביב

לכבוד השקת שני סניפים נוספים של רשת WeWork העולמית בתל אביב, ריכזנו עבורכם את כל חללי העבודה המשותפים של הרשת המצליחה בתל אביב.

ווי וורק תל אביב

החברה הבינלאומית להשכרת חללי עבודה משותפים מציעה ללקוחותיה משרדים פרטיים, עמדות קבועות או חמות באופן-ספייס וחדרי ישיבות להשכרה על בסיס חודשי. הממברים של WeWork נהנים ממגוון אירועי העשרה ונטוורקינג, שירותי ניקיון, משרדים מרוהטים, ואפשרויות גישה לחדרי הישיבות של הרשת מסביב לעולם. נכון להיום, יש לווי-וורק כ-9 סניפים פעילים ומצליחים ברחבי בארץ, מתוכם 5 נמצאים בתל אביב.

 

לכל סניפי ווי וורק תל אביב >>

ווי וורק דובנוב

ווי וורק דובנוב הינו הסניף הראשון של חברת WeWork בארץ. המתחם ממוקם בבית המשרדים ההיסטורי של רחוב דובנוב במרכז תל אביב, כ – 10 דקות הליכה מרכבת השלום וכ- 5 דקות נסיעה מכביש איילון. ב – WeWork דובנוב יש סביבה מקצועית אך רגועה, המעודדת שיתוף פעולה בין חברות. ניתן למצוא גם פינות שקטות בהן ניתן לארח פגישות פרטיות. בנוסף יש במתחם גם חדר אמהות, חדר אירועים, מתחם ישיבה חיצוני, ומקלחות. באמצע שנת 2018 חברת מיקרוסופט חתמה הסכם עם WeWork דובנוב וכיום שוכרת את כל חלל העבודה באכלוס מלא.

 

מיקום: דובנוב 7, תל אביב

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק דובנוב תל אביב >>

ווי וורק אבן גבירול

מתחם העבודה המשותף ווי וורק אבן גבירול, הממוקם בלב ליבה של העיר תל אביב, מספק את השילוב המושלם בין אווירה מקצועית לאווירה ביתית וחמימה. המתחם מתפרש על שלושת הקומות העליונות בבניין מסחרי ברחוב אבן גבירול התוסס ומציע עמדות באופן-ספייס, משרדים פרטיים במגוון רחב של גדלים, חדרי ישיבות, מרפסת רחבת ידיים, שטחים משותפים גדולים לפגישות עם קולגות, ומדיניות ידידותית לכלבים. המיקום נוח להגעה בתחבורה ציבורית ופרטית וסמוך לשפע של מסעדות ובתי קפה.

 

מיקום: אבן גבירול 30, תל אביב

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק אבן גבירול תל אביב >>

ווי וורק הזרם

מתחם WeWork הזרם נפרס על פני 5,800 מ"ר מכיל 836 שולחנות עבודה, בהם 70 שולחנות במרחבים משותפים בגדלים שונים. במתחם ניתן למצוא משרדים פרטיים, אופן-ספייס, חדרי ישיבות, מטבחים מאובזרים, גינה, וגג רחב ידיים. בנוסף, מתחם ווי וורק הזרם מציע לממברים מעבדת חדשנות Impact Labs בעלת מדפסות תלת מימד, חיתוך בלייזר, עמדות הלחמה, סטודיו לאימונים, מקלחות, מגרש כדורסל, שולחן פינג פונג ועוד. המתחם ממוקם במיקום מרכזי ונגיש בתל אביב.

 

מיקום: הפלך 7, תל אביב

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק הזרם תל אביב >>

ווי וורק שרונה

משרדי ווי וורק שרונה מתפרשים על כל הקומה השלישית של שוק שרונה במרכז תל אביב. ניתן למצוא במתחם משרדים פרטיים, חדרי ישיבות, תאי טלפון אישיים, מגוון רחב של מרחביים ציבוריים, ומטבחים מאובזרים. שטחי המשרדים בתל אביב מלאים אור שמש ומשלבים אלמנטים אדריכליים היסטוריים עם סגנון תעשייתי דינמי. במקום יש שוק עירוני חדשני ועכשווי, עשרות חנויות, דוכנים ומסעדות. מתחם ווי וורק שרונה תל אביב נמצא מספר דקות הליכה מתחנת רכבת השלום.

 

מיקום: אלוף קלמן מגן 3, תל אביב

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק שרונה תל אביב >>

ווי וורק מידטאון מנחם בגין

מתחם ווי-וורק מידטאון, הנמצא ברחוב מנחם בגין בתל אביב, ממוקם בקומות העליונות של בניין מידטאון החדשני. הממברים של המתחם נהנים מסביבת עבודה בעלת נוף עוצר נשימה של כ – 360 מעלות מאחד הבניינים הגבוהים ביותר באזור. המתחם ממוקם בלב תל אביב, במיקום נוח ובמרחק הליכה קצר מרכבת השלום ומנתיבי איילון. המתחם כולל משרדים פרטיים, חדרי ישיבות, אופן ספייס, לאונג'ים, מקלחות, מטבחים מאובזרים, ומדיניות הכנסת כלבים.

 

מיקום: מנחם בגין 144, תל אביב 

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק מנחם בגין תל אביב >>

ווי וורק תוהא - הפתיחה בקרוב

מתחם ווי וורק תוהא צפוי להיפתח בתחילת פברואר 2019, ולהתפרש על פני כ-27,000 במיקום מרכזי בדרך השלום ובלב מחוז התעשייה של תל אביב. הממברים בסניף יהנו ממשרדים פרטיים במגוון רחב של גדלים, איזורים משותפים גדולים ורבים, תאי טלפון פרטיים, מקלחות, חדר כושר, וחלל חיצוני שופע ומטופח. המתחם ימוקם ברחוב יגאל אלון, בלב תל אביב וסמוך לכל דרכי התחבורה.

 

מיקום: יגאל אלון 114, תל אביב 

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק תוהא תל אביב >>

ווי וורק שוקן 23 - בהקמה

רשת WeWork צפויה להשיק חלל עבודה נוסף ברחוב שוקן בתל אביב. המתחם צפוי להיפתח ביולי 2019 ויכיל עמדות עבודה באופן-ספייס, משרדים פרטיים, חדרי ישיבות, תאי טלפון פרטיים, מטבחים מאובזרים, תחנות הדפסה, וחדר משחקים. מתחם יכלול צוות, שירותי נקיון ומשרד, קהילה ואירועים שיחברו את הדיירים ויצרו שיתופי פעולה. מסביב למתחם ניתן למצוא מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה, ותחנות אוטובוס רבות המאפשרות גישה נוחה למתחם.

 

מיקום: שוקן 23, תל אביב

 

לפרטים נוספים אודות ווי וורק שוקן 23 תל אביב >>

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה