דלג לתוכן

ווי וורק ישראל - WeWork israel

עם שווי מוערך של מעל ל-20 מיליארד דולר ומאות סניפים בכל רחבי העולם - רשת חללי העבודה WeWork לא עוצרת. גם הצמיחה של WeWork ישראל לא מראה סימני האטה עם 9 סניפים מצליחים ועוד 3 בדרך.

ווי וורק ישראל - WeWork israel

רשת חללי העבודה העולמית WeWork הוקמה בשנת 2010 על ידי אדם נוימן ומיגל מקלווי. הרשת מציעה שטחי השכרה עבור יזמים, פרילאנסרים, עסקים קטנים וחברות מכל הגדלים - עמדות חמות או קבועות באופן ספייס ומשרדים פרטיים במגוון גדלים. הממברים של WeWork נהנים מסביבת עבודה אופטימלית, מתחמים מעוצבים ומרוהטים, שירותים משרדיים, שירותי ניקיון, אפשרויות שכירות גמישות, נטוורקינג, אירועי העשרה, האפי האוור ובעיקר קהילת ממברים ענקית ונגישה.  ל-WeWork יש מאות סניפים ב-5 יבשות והיא משמשת בית למעל ל-200 אלף ממברים בכל רחבי העולם.

WeWork ישראל מובלת על ידי בנג'י זינגר ופועלת במספר ערים - תל אביב, הרצליה, באר שבע, ירושלים, חיפה ובקרוב גם פתח תקווה. היא אחת מרשתות חללי העבודה הגדולות בארץ. נכון להיום, ל- WeWork ישראל יש 9 סניפים פעילים ומצליחים, ועוד 3 סניפים שנמצאים בשלבי הקמה וצפויים להפתח ברבעון הראשון של 2019.

צפון

ווי וורק דאונטאון חיפה

סניף ווי וורק דאון טאון חיפה ממוקם בשכונה תוססת ומתפתחת, הידועה במקומות תרבות, בילוי וצרכנות רבים. המתחם מתפרס על פני כ-5 קומות בבניין, מכיל עד כ-600 שוכרים וכולל משרדים פרטיים, עמדות עבודה באופן ספייס, טרקלינים מרווחים המקושטים ביצירות אומנות, וחדרי ישיבות עם הטכנולוגיות הכי מתקדמות. המתחם ממוקם במרחק של כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת מרכז השמונה ובקרבת חניונים רבים. מתחם ווי וורק דאון טאון חיפה מציע מרחב עבודה משותף לצמיחה, שיתופי פעולה ונטוורקינג. עם תמיכה של מנהלי קהילה, אירועי נטוורקינג שבועיים, ומגוון רחב של שירותים, החלל מתאים בדיוק להעשרת יום העבודה של הצוות שלכם.

לפרטים נוספים אודות WeWork דאונטאון חיפה>>

שרון

ווי וורק הרצליה

במרחק קצר מתל אביב, קרוב מאוד לחוף הים, ממוקם סניף ווי וורק הרצליה באיזור בעל תרבות יזמית תוססת. לא מפתיע שחברות ענק כמו מיקרוסופט, אפל ומטריקס בחרו בהרצליה פיתוח כבסיס האם שלהן. סניף ווי וורק הרצליה משתרע על פני הקומות הראשונות של בניין בן 5 קומות המשמש כבית לחברות הייטק רבות. מדובר במתחם יפה שכולל מרפסת ענקית ומזמינה לכל מי שמחפש להרגע בסוף יום העבודה. חוף הים נמצא במרחק נסיעה קצר מווי וורק הרצליה, כמו גם המרינה של הרצליה שהיא בין הגדולות בארץ. האיזור מלא בצעירים, ולכן יש באיזור מבחר מסעדות ופאבים. סניף ווי וורק הרצליה מתאים בול למי שמחפש להיות בלב העניינים שמחוץ לתל אביב.

 

לפרטים נוספים אודות WeWork הרצליה>>

מרכז

ווי וורק דובנוב

ווי וורק דובנוב שוכן בבניין היסטורי לשימור בלב תל אביב. במתחם יש חלונות ענקיים, תאורה טבעית וגג המציע נוף פנורמי של כל העיר. הקהילה בווי וורק דובנוב יוצרת סביבה מקצועית ורגועה, אשר מעודדת שיתופי פעולה בין חברות. יש המון פינות שקטות שבהן ניתן לקיים פגישות אישיות. הטרסה שבמתחם והלאונג' שבקומת הקרקע מציעים סביבה נוחה לשיחות חולין על כוס קפה או לאירועים רבי משתתפים. ווי וורק דובנוב ידידותי לכלבים, אז אתם מוזמנים להביא איתכם את החבר הפרוותי שלכם לעבודה. המיקום הוא אחד הגורמים הכי משכנעים - המתחם נמצא 5 דקות הליכה מהרכבת ו-5 דקות נסיעה מנתיבי איילון. מדובר באחד מהסניפים השוקקים ביותר של ווי וורק.

 

לפרטים נוספים אודות WeWork דובנוב>>

ווי וורק מנחם בגין (מידטאון)

מחפשים משרד חדש באיזור העסקים של תל אביב? ווי וורק דרך מנחם בגין ממוקם בקומות הגבוהות של בניין מידטאון המודרני. הסניף מציע נוף פנורמי 360 מעלות מאחד הבניינים הגבוהים באיזור. בין אם הצוות שלכם זקוק לריכוז במשרד פרטי, או לשיתוף פעולה בחדר ישיבות, אתם תמצאו השראה בזכות נוף הים והשמיים. המתחם, שממוקם באיזור מאוד נוח בין נתיבי איילון למנחם בגין, יציע בקרוב גם חנויות, מסעדות ואפילו פארק בכניסה.  המיקום מאפשר נגישות גם לשתי תחנות הרכבת - השלום וסבידור, ויש אפילו חניה לרכבים ולאופניים במקום. בתוספת לשירותים הסטנדרטיים המוצעים בכל סניפים ווי וורק, הסניף הזה ידידותי לכלבים, וכולל גם מקלחות למי שאוהב להתאמן בשגרת היום. סניף ווי וורק מנחם בגין מציע לכם להעצים את החברה שלכם מהטופ של מרכז תל אביב.

לפרטים נוספים אודות WeWork מנחם בגין (מידטאון)>>

ווי וורק אבן גבירול (לונדון מיניסטור)

בשלוש הקומות העליונות של בניין מסחרי הממוקם בלב אבן גבירול, נמצא סניף ווי וורק לונדון מיניסטור. האווירה בווי וורק אבן גבירול משלבת מקצועיות וחמימות, ולכן מושכת לשם יזמים צעירים, פרילאנסרים ומעצבים המחפשים להשתלב בסצנת הסטארטאפ התל אביבית. יש המון חללים פרטיים לפגישות ואיזורים משותפים רחבים למינגלינג עם קולגות. בנוסף, יש מרפסת מושלמת להפסקות שמשיות. המדיניות הידידותית לכלבים היא פלוס נוסף של המקום. המתחם הוא חלק מקומפלקס של מוסדות אומנות כמו מועדון הצוותא וקבוצת המחול בת-דור. הסניף נמצא בין מבחר מסעדות וחנויות. הקרבה לתחנות אוטובוס, תחנת רכבת וכבישים ראשיים הופכת את מיקומו של ווי וורק אבן גבירול לנוח במיוחד.

לפרטים נוספים אודות WeWork אבן גבירול (לונדון מיניסטור)>>

ווי וורק הזרם

כשאתם מחפשים חלל עבודה משותף לעבוד ממנו בתל אביב, אין מתחם המשווה למשרדי ווי וורק הזרם ברחוב הפלך. בסניף הזרם צוותים מכל ענף נהנים מ-5 קומות של משרדים פרטיים, עמדות עבודה באופן ספייס, חדרי ישיבות מאובזרים וטרקלינים מרווחים. המתחם ממוקם במיקום מרכזי ונגיש, כמספר דקות הליכה מתחנת הרכבת ההגנה ובקרבת קווי האוטובוסים 72, 1 ו -40. בנוסף, המתחם מציע אחסון אופניים עבור המגיעים באופניים. מתחם ווי וורק הזרם מציע סביבת עבודה משותפת נעימה ומעוררת השראה, בקרבת מגוון רחב של מסעדות המתאימות לפגישות עם לקוחות.

לפרטים נוספים אודות WeWork הזרם>>

ווי וורק שרונה

ווי וורק שרונה ממוקם בכל הקומה השלישית של שרונה מרקט, לב הסצינה הקולינרית בישראל. לא יהיה לכם קשה למצוא מסעדה טובה לאורחים המיוחדים שלכם - השוק האורבני והחדשני כולל עשרות חנויות, דוכנים ומסעדות. סניף ווי וורק שרונה משלב אלמנטים של ארכיטקטורה היסטורית עם סגנון תעשייתי דינאמי. האיזור המשותף מוקף בחלונות מאירים ומוצף בתאורה טבעית. המתחם ידידותי לבעלי חיים והרבה מהממברים נפגשים בעת טיול עם הכלב שלהם. אם אתם צריכים להגיע לחלקים אחרים של תל אביב - תדעו שהמתחם נמצא סמוך לכמה תחנות אוטובוס ורכבת. לא משנה אם יש לכם סטארטאפ או חברה מבוססת, בווי וורק שרונה תמצאו את מה שאתם צריכים.

לפרטים נוספים אודות WeWork שרונה>>

דרום

ווי וורק באר שבע

במרחק של נסיעה קצרה ממרכז העיר הדרומית,שוכן סניף ווי וורק באר שבע, כחלק ממתחם חדש של בניינים המושכים אליהם אישים מתחומי הטכנולוגיה והתעשייה הבטחונית. מתחם העבודה המשותף של ווי וורק באר שבע תופס את כל הקומה השלישית של בניין שוקק פעילות, מה שהופך אותו פופולרי עבור חברות המחפשות מקום משרדים או מקום לקיים פגישות עם לקוחות ברמה גבוהה. המתחם נמצא ממש מעבר לגשר מתחנת הרכבת באר שבע בצפון, בין אוניברסיטת בן גוריון וקמפוס הטכנולוגיה העתידית של צבא ההגנה לישראל. סניף ווי וורק באר שבע נגיש מאוד למגיעים עם רכב פרטי או עם תחבורה ציבורית, ויש שפע של חניה בחינם.

לפרטים נוספים אודות WeWork באר שבע>>

ירושלים

ווי וורק ירושלים (קינג ג'ורג')

במרחק של צעדים ספורים ממרכז העסקים המשולש, הממוקם במרכז העיר בירושלים, שוכן סניף ירושלים של רשת מתחמי העבודה המשותפים ווי-וורק. ממשרדים פרטיים, עמדות עבודה משותפות באופן ספייס, לטרקלינים מודרניים וחדרי ישיבות מרווחים, סניף קינק ג'ורג' ירושלים מתפרס על 2 קומות בבניין המשביר הישן בירושלים. הממברים של המתחם נהנים מקפה ללא הגבלה, מתחם אירועים, מדיניות ידידודית לחיות מחמד, וגישה קלה לאוטובוס ולרכבת דרך רחוב קינג ג'ורג'. בנוסף, שוק מחנה יהודה הסמוך מציע מגוון רחב של אפשרויות טעימות לארוחת צהריים, טיולים קבוצתיים וארוחות עם לקוחות.

לפרטים נוספים אודות WeWork ירושלים (קינג ג'ורג')>>

עתידים להיפתח

ווי וורק שוקן

בין אם העסק שלכם נמצא בהתחלנו או מחפש את המקום המושלם לצמוח בו, מרחב העבודה של WeWork ליד פלורנטין מציע משהו לכולם. במתחם ווי וורק שוקן 23 צוותים בכל הגדלים ירגישו בבית במיקום ידידותי לכלבים זה, הכולל צוות של מנהלי קהילה, עמדות הדפסה מאובזרות היטב ותאי טלפון פרטיים. צריכים להתרענן בין פגישות? תוכלו לבקר בחדר המשחקים המסורתי של ווי-וורק שוקן על מנת להירגע ולהתחבר עם ממברים אחרים, או לצאת להסתובב באזור המתחם כדי לחקור את המגוון העצום של בתי הקפה, המסעדות והחנויות בסביבה. הסניף נמצא במרחק הליכה מקווי האוטובוסים 1, 42, 72, 172, 25, 83 ו-84. בנוסף, המתחם מציע שטח אחסון וחניה לאופניים, כדי להבטיח נסיעה קלה לא משנה מהיכן אתם מגיעים.

לפרטים נוספים אודות WeWork שוקן >>

ווי וורק תוהא

ווי וורק תוהא צפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2019 ולהתפרש על פני כ-27,000 מ"ר. המיקום המרכזי בדרך השלום ובלב מחוז התעשייה של תל אביב מושך אליו חברות מכל קשת התעשיות. הממברים בסניף תוהא יהנו מאיזורים משותפים, תאי טלפון, משרדים פרטיים במגוון גדלים, חדר כושר, מקלחות ושטח חיצוני מטופח ונעים. המתחם נמצא קרוב לשרונה מרקט שמציע שלל מסעדות. בסוף יום העבודה, תוכלו לחזור הביתה בעזרת התחבורה הנוחה - תחנת הרכבת השלום נמצאת ממש מעבר לכביש ותחנת האוטובוס קרובה במיוחד.

לפרטים נוספים אודות WeWork תוהא>>

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה