דלג לתוכן

למה כדאי לבעלי חללי עבודה משותפים להציע תוכניות הפניה ומה היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?

שיטת "חבר מביא חבר" והמלצות שעוברות מפה לאוזן - אלו הם הכלים השיווקיים החזקים ביותר שיש. אנשים נהנים לחלוק את נסיונם, רע או טוב (למשל ברשתות החברתיות). בעקבות כך נוצרו מערכות הפניה, שמעבר ליעילותן המוכחת בהבאת ממברים חדשים - הן יוצרות נאמנות וערך.

למה כדאי לבעלי חללי עבודה משותפים להציע תוכניות הפניה ומה היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?

ממברים מרוצים יביאו עוד ממברים מרוצים. עם זאת, צריך לדעת איך לבקש את זה, ממי לבקש ומתי. למזלכם, אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם עם מערכת הפניות לחלל העבודה.

 

  1. זהו את הממברים הכי "טובים" - אלה הם הממברים שהכי מעורבים בקהילה, הכי ותיקים במתחם, ותמיד דואגים לציין כמה הם נהנים ומרווחים מחלל העבודה.

  2. תשאלו אותם - זה יכול להיות עד כדי כך פשוט. פנו אל הממברים של המתחם באופן אישי או בדוא"ל ובקשו מהם להמליץ ​​על החלל העבודה שלכם לחברים, בני משפחה או ברשת העסקית שלהם.

  3. הפכו את זה לפשוט וקל - תכללו קישור להפניות באתר וברשתות מדיה חברתית של מתחם העבודה. בקשו מהממברים לכתוב המלצה עבור אתר האינטרנט של המתחם או כל תוכן שיווקי אחר, ליצור דוא"ל, טקסט או קישור אשר אותו הם יכולים לשתף בקלות.

  4. הציעו תמריצים - אתם יכולים לצ'פר את הממברים שממליצים על חלל העבודה שלכם למכרים ע"י הנחות ממברים ועוד שעות בחודש בחדרי ישיבות.

  5. צרו עמוד עסקי של Google לעסק שלכם -יש יתרונות שונים ליצירת דף עסקי של Google, וביניהם זה מקל על אנשים להשאיר ביקורות על חלל העבודה שלכם.

  6. הודו לאנשים על ההפניות שלהם - תהיו בטוחים שאתם יודעים לזהות את הממברים שמפנים אנשים לחלל העבודה שלכם והודו להם. מחווה פשוטה כמו הודעת מייל או פתק בכתב יד זה מספיק כדי להראות להם את הערכתם.

  7. תנו לממברים סיבה לרצות להפנות אליכם - כדי לקבל הפניות אתם צריכים לשדר משהו מבטיח. תזכירו לממברים שלכם למה חלל העבודה שלכם מדהים, תנו להם משהו לדבר עליו והזכירו להם את כל השירותים שאתם מציעים להם.

  8. צרו תוכן - שתפו תוכן ערכי עם הממברים שלכם, אותו הם יכולים לשתף בקלות עם מכרים. זה יכול להיות בלוג, עלון, ניוזלטר, או אינפוגרפיקה.

  9. דעו מה אתם מבקשים - האם אתם מחפשים ממברים נוספים לחלל העבודה שלכם? או שאתם רק רוצים להשכיר חדרי ישיבות לאורחים חיצוניים? אלו הן שאלות חשובות שאתם צריכים לשאול את עצמכם על מנת לקבל הפניות רלוונטיות.

  10. הישארו בקשר - אל תחכו לרגע שבו תהיו נואשים ותבקשו הפניות, מה שאומר שעליכם לשמור על קשר תמידי עם הממברים שלכם, כדי שכשתבקשו הפניה זה לא יהיה תלוש משומקום.

 

 

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה