דלג לתוכן

6 סימנים שהגיע הזמן לשדרג את הטכנולוגיה בחלל העבודה שלכם

שוק חללי העבודה המשותפים נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות, ובהתאם לכך גם התחרות שבו מתחממת. כלומר, בעלי חללי עבודה משותפים צריכים לעמוד בקצב ולוודא שהם מספקים את הצרכים של הממברים – אחרת הם עלולים לאבד אותם.

6 סימנים שהגיע הזמן לשדרג את הטכנולוגיה בחלל העבודה שלכם

בעוד אתם עשויים להתפתות לשלב טרנדים ושירותים חדשים במתחם שלכם, חשוב לא להזניח את שירותי הליבה של המקום כמו WiFi. חיבורי אינטרנט איטיים או מקרטעים מהווים את אחת הסיבות הנפוצות ביותר לעזיבת חלל עבודה על ידי ממברים. על מנת להישאר שחקן רלוונטי בתחרות שוק חללי העבודה המשותפים, כדאי שתשימו לב לסימנים שמשדרים הממברים שלכם. הנה 6 סימנים שיגידו שהגיע הזמן לשדרג את הטכנולוגיה במתחם העבודה שלכם:

1. הממברים והשוכרים של המתחם מתלוננים על חיבור ה- WiFi

ממברים לא מפסיקים להתלונן על חיבור WiFi איטי? מנהלת הקהילה מבלה יותר זמן בניסיון פתירת בעיית האינטרנט מאשר בניהול הקהילה? אם כך נראים חיי היום יום שלכם בדרך כלל, אתם נמצאים בבעיה.חיבור אינטרנט איטי יכול לנבוע מכל מיני סיבות. עם זאת, שלוש הסיבות הנפוצות ביותר הן ספק שירותי האינטרנט (ISP), מתגים ונקודות הגישה.ישנן מספר דרכים כדי להילחם במהירות האיטית של האינטרנט. ראשית, ניתן להוסיף מתג אחד או שניים של Gigabit על מנת לספק מהירויות גבוהות יותר לנקודות הגישה. שנית, ניתן לעודד את הממברים לחבר את המחשבים הניידים או הנייחים ישירות לאינטרנט באמצעות כבל רשת כדי להבטיח את מלוא המהירות למשתמש ולהקל על המתח ברשת האלחוטית. עם תשתית רשת בסיסית, זה בהחלט נפוץ שכאשר זזים ברחבי החלל עם המכשיר המחובר לרשת החיבור יתנתק. מכשירים בדרך כלל נקלטים על ידי נקודת הגישה הקרובה ביותר, וככל שהם מתרחקים ממנה - החיבור נחלש. עם מערכת רשת חכמה ויציבה, החיבור לא מתנתק או נחלש גם אם המכשיר מתרחק מנקודת הגישה.

2. חיבור האינטרנט איטי

אם אתם לא מפסיקים לשמוע מלמולים בין הממברים של המתחם על כמה איטי האינטרנט, זה דגל אדום. מהירויות איטיות יכולות לנבוע ממספר סיבות החל מחומרה מיושנת ועד לעיצוב רשת לקוי. בנוסף, מהירויות אינטרנט איטיות יכולות לנבוע עקב חסימה של מבנים העשויים מזכוכית ובטון הנמצאים בתוך החלל עצמו.בעת בניית החלל, צריך לקחת בחשבון גם את ה-WiFi ותשתית האינטרנט. למרות שקירות העשויים זכוכית או לבנים הם מאוד מודרנים, עליכם לוודא מראש שהם לא מפריעים לרשת שלכם ועלולים לסכן את איכות הקליטה ושירותי ה-IT. בנוסף, חשוב לדעת כי מספר גדול יותר של נקודות גישה לא בהכרח מועיל.

אם המתחם שלכם גדל, ומספר הממברים רק עולה, ייתכן שתבחינו במהירויות אינטרנט איטיות יותר. צפיפות המכשירים ברשת במרחב העבודה יכול להשפיע על מהירות הגלישה. בממוצע, ישנם בין 2 ל-2.5 מכשירים לאדם המחוברים לרשת האלחוטית. ככל שיותר מכשירים מחוברים לנקודת גישה, כך העומסים על המעבד יהיו גדולים יותר. בדרך כלל, יש להחליף נקודות גישה כל שנתיים עד ארבע שנים.

3. תאגידים משתלטים על חללי עבודה משותפים

תאגידים וחברות גדולות לוקחות חלק גדול בצמיחת טרנד שוק חללי העבודה. ממברים של תאגידים מחויבים לרוב ב-IT ואבטחה פנימית, בנוסף לתקנון רפואי, משפטי או פיננסי. אם תשתית המתחם אינה מספקת אבטחה, תאימות וגמישות, סביבת העבודה שלכם לא תהיה מתאימה עבורם.פתרונות אבטחה המגינים על אספקת השירות ועל הנתונים של הלקוחות מבטיחים את ההצלחה והיושרה של העסק שלכם ושל הלקוחות שלכם. בתור התחלה, מנהל המערכת צריך להעניק לכל אחד שם משתמש וסיסמאות, אימות כפול, סיסמאות מוצפנות ושילוב של חומת אש ברשת על מנת להגן על סביבת העבודה מפני פרצות וכשלים ברשת. פלטפורמת טכנולוגיה יציבה מבטיחה לא רק מהירויות גבוהות, אלא גם את היכולת לספק גמישות ברמה ארגונית הנדרשת על ידי לקוחות החברה שלכם.

4. הממברים דורשים WiFi בלבד

למרות שחיבור קווי ל- Wi-Fi מקל על המתח ברשת ומשפר את מהירות החיבור, חיבור אלחוטי הוא לא נדיר בסביבת העבודה של היום. רוב הממברים מעדיפים לפעול 100% בחיבור נייד ואלחוטי. סביבת העבודה חייבת להיות מסוגלת לתמוך בהם עם אבטחה, אמינות, יציבות ומהירויות גבוהות במיוחד. חומרה ישנה מידי לא יכולה לתמוך במהירויות הנדרשות על ידי העובדים של היום. כאשר יותר אנשים ומכשירים מחוברים לרשת שלכם, רוחב הפס יהפוך לבעיה.עבור תאגידים ומפעילי חללי עבודה עם מספר סניפים, פתרונות Wi-Fi חכמים והחומרה העדכנית ביותר יכולים להרחיב את הגמישות, הניידות וקלות הגישה לממברים המבקרים מספר לוקיישנים. חיבור לרשת ה-WiFi על גבי מספר לוקיישנים הוא אוטומטי ומאובטח במכשירים של הממברים, ערך מוסף ללקוחות של תאגידים או ממברים או ממברים העובדים ומתחברים לרשת ממספר מקומות.

5. הרחבת מתחם חלל העבודה

אם אתם חושבים על להרחיב את רשת מתחמי העבודה שלכם, אם זה מלוקיישן אחד לשניים או משני לוקיישנים לארבעה-עשר, עליכם לחשוב על התפקיד שטכנולוגיה משחקת בתוכנית העסקית שלכם. עם גדילה באים סיבוכים. מספר רב של לוקיישנים פירושו פעולות מרובות, חוזים, משאבים, זמן ואנרגיה. הגדלת מתחמי העבודה אומר שכעת תצטרכו לשרת מספר גבוה יותר של ממברים, ולכן, יצפו מכם לספק חוויה עקבית ובלתי נשכחת. פלטפורמה מקיפה ומאובטחת המאפשרת לכם לספק ולנטר שירותי IT לממברים מסירה את המורכבות מהמצב.

6. הוספת טכנולוגיות חדשות

אם אתם מעוניינים להוסיף טכנולוגיות חדשות לחלל העבודה שלכם ולהעשיר את החוויה שאתם מספקים לממברים שלכם, הרשת במתחם חייבת להיות בעלת יכולת לתמוך ולספק טכנולוגיות כאלה. טכנולוגיות ביומטריות ומערכות לזיהוי פנים הן כבר חלק בלתי נפרד משוק חללי העבודה, ולכן על בעלי החללים המשותפים להחליט איזה טכנולוגיה הכי מתאימה למתחם שלהם. בימים אלו, ממברים יכולים לתקשר עם חלל העבודה דרך המרחב הדיגיטלי, וכך חווייתם משתפרת.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה