דלג לתוכן

רשת מתחמי העבודה BE ALL תשיק בחודש נובמבר סניף רביעי בתל אביב

רשת חללי העבודה המשותפים BE ALL, בבעלותו של נס שובל, פותחת מתחם רביעי ברחוב יהודה הלוי בתל אביב תוך שנה מהקמתה. המתחם בעל 2 הקומות יתפרס על פני שטח של כ-5,000 מ"ר.

רשת מתחמי העבודה BE ALL תשיק בחודש נובמבר סניף רביעי בתל אביב

BE ALL הינה רשת מתחמי עבודה המציעה ליזמים ולחברות מכל הגדלים עמדות עבודה מודולריות הכוללות עמדות אישיות, מתחמים משותפים ומשרדים סגורים בגדלים שונים. ממברים של מתחמי BE ALL משתייכים לקהילה איכותית והטרוגנית הכוללת יזמים צעירים ומנהלי חברות גדולות. חברי הקהילה יכולים להרחיב את רשת הקשרים העסקית שלהם ולהניב הזדמנויות לשיתופי פעולה אסטרטגיים. כמו כן, הם מוזמנים למפגשי העשרה, הרצאות וכנסים המתקיימים במתחמים וזוכים לליווי, ייעוץ והכוונה מעשית של העסק ע"י השותפים של BE ALL. בימים אלו עובדת הרשת על הסניף הרביעי שלה - BE ALL סהר.

BE ALL סהר, הצפוי להיפתח בחודש נובמבר הקרוב במגדל סהר בתל אביב, יתפרס על פני כ- 5,000 מ"ר. המתחם צפוי לכלול למעלה מ-1,000 עמדות עבודה אשר יתחלקו בין משרדים בגדלים שונים לעמדות עבודה באופן-ספייס. בנוסף, המתחם יציע חדרי ישיבות, אולם כנסים, מתחמי מזון ומרפסות. דמי השכירות במקום ינועו בין 1,000 ש"ח לחודש לעמדה באופן ספייס, ל-2,000 ש"ח לחודש לעמדת עבודה במשרד פרטי.

רשת BE ALL, שהשיקה את סניפה הראשון לפני כשנה בלבד, מחזיקה כעת בשלושה סניפים הממוקמים בתל אביב ובגבעתיים, ושטחם הכולל הוא 25,000 מ"ר. עם פתיחת הסניף החדש, הרשת תחזיק ב-30 אלף מ"ר.

BE ALL מגדל השחר

המתחם הראשון של רשת BE ALL, הממוקם מרחק של 5 דק' מתחנת רכבת מרכז. המתחם נמצא בקומות 25 ו-26 של מגדל השחר בגבעתיים ומשקיף לנוף פנורמי. הסניף כולל כ-600 עמדות עבודה המשתרעות על פני שתי קומות בשטח כולל של כ- 3500 מ"ר.

BE ALL מגדל אלון

המתחם השני בבעלות BE ALL, המתפרש על פני כ-14,000 מ"ר והוכרז כחלל העבודה המשותף הגדול ביותר במזרח התיכון בפתיחתו. המתחם כולל 2300 עמדות עבודה, משרדים פרטיים מרווחים, שולחנות חכמים, חדרי ישיבות הפועלים באמצעות אייר-מדיה, מרפסת גדולה, תאי טלפון, מטבחים, כיתות לימוד ואודיטוריום המתאים ל-200 אנשים.

BE ALL ארלוזורוב

המתחם השלישי של הרשת, אשר נפתח בימים אלה וממוקם ברחוב ארלוזורוב בצפון היוקרתי של תל אביב. המתחם יהיה פתוח 24/7, ויציע לממברים מגוון רחב של חדרי ישיבות, מרפסת גג ענקית שיכולה להכיל עד כ-500 אנשים, חדר משחקים, איזור לאירועים ועוד.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה