דלג לתוכן

רשת המלונות פתאל נכנסת לתחום חללי העבודה המשותפים

רשת המלונות הבינלאומית הישראלית מרחיבה את עיסוקיה ומצטרפת לשוק חללי העבודה המשותפים בארץ. המטרה - להקים חללי עבודה משותפים בדגש על שירותים נלווים מעולם המלונאות.

רשת המלונות פתאל נכנסת לתחום חללי העבודה המשותפים

רשת מלונות פתאל מחזיקה במעל ל-180 מלונות ב-17 מדינות בכל רחבי העולם. בארץ, מלונות הרשת פרוסים מצפון לדרום על שפת הים התיכון, ים סוף וים המלח. עד היום, הציעה רשת פתאל אירוח מפנק למגוון צרכים - חופשות משפחתיות, נופש זוגי ואפילו לכנסים עסקיים.

בקרוב, תיכנס רשת פתאל לתחום חללי העבודה המשותפים, ותקים מרחבי עבודה משותפים בפריסה עולמית בלוקיישנים שונים, בהם לוקיישנים הנמצאים בקרבת בתי המלון של הרשת בארץ ובחו"ל, כמו גם בקרבת בתי מלונות אחרים שאינם מבית הרשת. כניסת פתאל לתחום תיצור קונספט חדש המשלב שני תחומים - Work & Hospitality. כלומר, הערך המוסף ממנו יהנו הממברים באותם חללי העבודה, הוא שירותים נוספים מעולם המלונאות - ארוחת בוקר ישראלית, שירותי קונסיירג', מועדון בריאות, בר משקאות ועוד. מנגד, אורחי המלון יוכלו להשתמש בשירותי המשרדים של הרשת. מהלך זה של רשת פתאל, הנחשבת למובילה עולמית בתחום המלונאות ובאירוח ומתן שירות לאורחים בכל רחבי העולם, בא במטרה להפוך את הרשת לשחקן מרכזי גם בענף זה.  ברשת מאמינים שחללי העבודה המשותפים כאן כדי להישאר ולשנות את המשרדים המסורתיים המוכרים לנו. לצורך ההתרחבות גייסה רשת פתאל למשימה את רון יריב, מנכ"ל ריג'ס ישראל לשעבר. בעברו כיהן יריב כמנכ"ל רשת מלונות אפריקה ישראל וכמנכ"ל המכירות הבינלאומיות של רשת הילטון העולמית., ובשנים האחרונות תרם מאוד להתרחבות רשת ריג'ס בישראל.

עוד רשת מלונות גדולה שהתרחבה לשוק חללי העבודה היא רשת מלונות דן. הרשת הקימה את LINK hotel & hub, מלון וחלל עבודה משותף אורבני וטכנולוגי. המלון מציע 94 חדרי מלון לאורחיו וחלל עבודה שכולל שולחנות עבודה, חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד, משחקי וידאו, ארוחות קלות ושתייה מהבר ועוד. האווירה בהאב היא צעירה ואורבנית וניכרת בין היתר בעבודות גרפיטי על קירות חלל העבודה שנעשו על ידי ציירי רחוב תל אביבים עכשוויים. בשעות הערב הופך חלל העבודה לאיזור בילויים, עם הקרנת סרטים, הופעות מוזיקה ועוד. הפרויקט מיועד בין היתר לאנשי עסקים שזקוקים למענה לצרכי העבודה שלהם בזמן שהותם בארץ. המלון נמצא ברחוב שאול המלך בתל אביב במבנה מלפני כ-50 שנה שהיה בעברו בית "עמידר", סמוך לביה"ח איכילוב, מוזיאון תל אביב ובית המשפט.

שוק חללי העבודה המשותפים, הצומח בקצב מסחרר, מציע לשוכרים להינות מסביבת עבודה שיתופית החולקת משאבים ורעיונות. קו-וורקינג זה הרבה מעבר ללחלוק שולחן, משרד או חלל – זה סגנון עבודה המאפשר לנמצאים בו להתפנק מסביבת עבודה משותפת. מתחמי עבודה משותפים נפתחים מהר יותר מאשר אי פעם, והם מתאימים לכל אחד ואחת - פרילאנסרים, יזמים, סטארטאפים, עסקים קטנים, עסקים גדולים, תאגידים והרשימה עוד ארוכה. 
בישראל יש כיום מעל ל-200 חללי עבודה משותפים. למרות בחודשים האחרונים אנחנו עדים לכך שנפתחים מתחמים רבים בכל רחבי הארץ, הרוב המוחלט שלהם ממוקם באיזור תל אביב והמרכז, מה שמייצר בשוק תחרות גדולה מאוד.
הרשתות הגדולות של חללי העבודה חידדו את ההבנה כי כיום משרד גדול המאובזר במכונות משרדיות ובשירותי מזכירות אנושיים עשוי להיות מיותר. חללי העבודה המשותפים מאפשרים לבעלי עסקים ליהנות מחיסכון, לוותר על שכירת משרד והתעסקות בחשבונות שוטפים, לוותר על רכישת ציוד משרדי יקר ועוד. במקום זאת, הם יכולים להצטרף למתחם עבודה משותף ולהתרכז בעבודתם.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה