דלג לתוכן

5 טיפים שיעזרו לכם לשווק את מתחם העבודה שלכם

בעלי חלל עבודה משותף? מגניב, אבל אתם ממש לא היחידים. יש עוד מאות חללי עבודה ונדמה שהם נמצאים בכל פינה בארץ - אז איך בכל זאת תגרמו לחלל העבודה שלכם לבלוט על פני המתחרים? מצאנו 5 טיפים שיווקיים שהוכיחו עצמם מוצלחים וידידותיים לכיס

5 טיפים שיעזרו לכם לשווק את מתחם העבודה שלכם

1. הקמת אתר אינטרנט איכותי

אל תתקמצנו או תחפפו בזה – אתם חייבים אתר אינטרנט טוב ומקצועי. זה הבסיס. באתר, הבהירו כמו שצריך את הקונספט של מתחם העבודה ואת תעריפי השכירות. ככל שהמידע באתר שלכם יהיה יותר מפורט ומדוייק - כך אחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר, שכן לא יווצרו פערים בהבנה. דאגו לכך שפרטי ההתקשרות שלכם גלויים לגולשים. ודאו שהאתר שלכם מתעדכן, אם באמצעות בלוגים, ניוזלטרים או קטגוריות אחרות דומות.

2. פתיחת פרופילים ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות המוכרות, פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם וכו', מושכות תנועה של מליוני גולשים בכל יום. צרו פרופיל למתחם העבודה שלכם בכל אחת מהרשתות החברתיות ודאגו לשמור על עמודי הפרופיל שלכם פעילים ומגוונים. יותר מזה, השתמשו בכלי הקידום של הרשתות ותקבלו חשיפה ענקית וממברים חדשים. נצלו בחוכמה את תקציב השיווק הדיגיטלי שלכם, כך שיניב ויביא תוצאות, יהיה מדיד, ישפר את שיעורי התפוסה שלכם. דבר נוסף שהרשתות מעניקות לנו - הזדמנות לשמור על קשר עם הגולשים ושוכרים פוטנציאלים. דאגו להיות זמינים לשאלות ולפניות, ואפשרו כתיבת חוות דעת על המתחם.

 

3. פרסום הממברים שיושבים במתחם שלכם

נסו להכיר לעומק את הממברים היושבים בחלל העבודה שלכם וחשבו כיצד אתם יכולים לעזור להם להצליח וכיצד הם יכולים לעזור לכם. פתחו באתר האינטרנט המושקע שלכם עמוד המציג לגולשים את הממברים ואת החברות היושבות במתחם, בו תציגו כל ממבר וחברה. באמצעות המהלך הזה ממברים קיימים ידעו מי יושב סביבם, וממברים פוטנציאלים יראו לאיזו סביבת עבודה הם אולי יצטרפו. כמובן שאפשר לפרסם את הממברים היושבים במתחם גם ברשתות החברתיות או בניוזלטרים במדור שבועי/חודשי.

4. ארחו אירועים במתחם העבודה שלכם

ערכו מדי חודש מיט-אפים, האפי-האוורים, הרצאות ואירועי נטוורקינג על מנת ליצור קשרים בין הממברים והחברות היושבות במתחם. מעבר לאירועים פנימיים של חלל עבודה, אסטרטגיה מוצלחת מאוד לקידום חללי עבודה משותפים היא להשכיר את המתחם לאירועים חיצוניים – סדנאות, כנסים עסקיים, הרצאות, מיט-אפים, האקתונים וכל סוג של אירוע מתוקשר שיכול להעלות את המתחם שלכם למודעות של ממברים פוטנציאליים'. כך המתחם שלכם יהיה תמיד בתודעה, תוכלו לפרסם אותו כמקום המתאים גם לאירועים חיצוניים חד-פעמיים, ותזכו להזדמנויות לשיתופי פעולה עם חברות חיצוניות.

5. צרו סיור וירטואלי של המתחם ב-360 מעלות

חוקרים בדקו את השפעתו של סיור וירטואלי על מכירות בבתי עסק, וגילו שאחוז ההמרה גבוה הרבה יותר כאשר לעסק יש סיור וירטואלי. צרו קשר עם צלם שיצלם עבורכם סיור וירטואלי של מתחם העבודה שלכם. את הסיור תוכלו להעלות לאתר שלכם ולעמודי הפרופיל ברשתות החברתיות. סיור וירטואלי יקל על הגולשים המתעניינים, ויאפשר להם להבין אם הם מעוניינים להגיע לסיור פיזי. מעבר לכך, סיור וירטואלי מעניק לעסקים בולטות בגוגל, ייחודיות וחווית משתמש משופרת לגולשים.

 

רוצים להגביר את החשיפה של מתחם העבודה שלכם באמצעות סיור וירטואלי? לקוחות SPACING נהנים מ-25% הנחה - הקליקו כאן לפרטים נוספים

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה