דלג לתוכן

חללי העבודה המומלצים בירושלים

בשנים האחרונות מורגשת בירושלים הנוכחות של חברות הייטק, סטארטאפים ויזמים. הנוכחות הזאת תופסת תאוצה, ובעקבות כך גם חללי העבודה המשותפים עולים לעיר הבירה. אלו הם 4 חללי העבודה הטובים ביותר בירושלים -

חללי העבודה המומלצים בירושלים

ריג'ס גאטי ירושלים

הסניף הירושלמי של רשת חללי העבודה הענקית משתרע על פני שטח של 1200 מ"ר. הוא כולל 52 משרדים, 137 חללי עבודה, טרקלין עסקים והוא מציע מגוון שירותי משרד גמישים ובהתאמה אישית. המתחם מתאים לאנשי עסקים, בעלי מקצועות חופשיים ובעלי עסק בגדלים שונים בירושלים ובסביבותיה וכמובן גם לתושבי המרכז המגיעים לירושלים לעתים תכופות. המתחם ממוקם במגדל גאטי שבהר חוצבים, מקום מושבם של חברות ענק ישראליות וגלובליות, גופים בינלאומיים, סטארט אפים וחממות טכנולוגיות.

 

Regus, הר החוצבים, קרית המדע 3, ירושלים

המרחב היצירתי

"המרחב היצירתי" זהו חלל עבודה משותף בוטיקי המתאים לאנשי מקצוע ולעסקים קטנים מעולמות התוכן, עיצוב, איור, וידאו, אנימציה, עיצוב וניו מדיה. המתחם הוקם על מנת להגביר שיתופי פעולה בין שוכריו, ולאפשר להם להתפתח ולצמוח בסביבה שכולה יצירה והשראה. שטחי ההשכרה כוללים עמדות עבודה באופן-ספייס או חדרים פרטיים. במתחם יש מטבחון עם קפה, לוקרים, חדר ישיבות, תא טלפון ופינות ישיבה. המרחב היצירתי ממוקם בשכונת תלפיות בירושלים.

 

The Creative Space, פייר קניג 33 ירושלים

ביזמקס

ביזמקס הוא מתחם עסקים חדשני המיועד לגברים חרדים תושבי ירושלים. המתחם מופעל בשיתוף קרן ק.מ.ח., הרשות לפיתוח ירושלים ועמותת 'אחים', והוא פועל כחלק ממיזם שילוב חרדים בשוק התעסוקה. המתחם מתאים לבעלי עסקים, עצמאיים ויזמים מכל תחום, המעוניינים להצטרף לקהילה עסקית חדשנית שכוללת מגוון רחב של שירותים הנצרכים לפיתוח העסק - ייעוץ עסקי, סדנאות, נטוורקינג, שיתופי פעולה, מענקים פיננסיים ועוד. מתחם ביזמקס מציע עמדות עבודה באופן-ספייס, משרדים פרטיים במגוון גדלים, חדר ישיבות ועוד.

 

BIZMAX, הצבי 15 ירושלים

בית החברה האזרחית

 

בית החברה האזרחית מציע לשוכריו מגוון משרדים, עמדות עבודה חמות או קבועות, חדרי ישיבות, כיתת לימוד, מטבחון, wifi, הרצאות והכשרות מקצועיות, שירותים משרדיים וקבילה איכותית. המתחם הוא אחד מפרויקטי הדגל של הקרן לחברה אזרחית שמטרתו להוות חלל עבודה מקצועי לעמותות ויזמים חברתיים. מתחם בית החברה האזרחית ממוקם בקומה השישית של התחנה המרכזית בירושלים, מה שמקנה לו נגישות רבה של של כל דרכי התחבורה.

 

CSF House, יפו 224, ירושלים

בקרוב - WEWORK ירושלים

 

משרדי WeWork מושכים אליהם המון סטארטאפיסטים, יזמים ועצמאיים, והם מאובזרים ומצוידים בכל התשתיות והשירותים הנדרשים. המשרדים מעניקים לחבריה סביבת עבודה נוחה ומפנקת, בה הם יכולים ליהנות משירותי הדפסה, חדרי ישיבות ושיחות ועידה, אינטרנט מהיר, חדרי מנוחה, מטבחים מאובזרים, תאי טלפון פרטיים, קפה ובירה באופן חופשי, כדי להעניק מרחב עבודה יעיל הכולל את כל השירותים הנדרשים. סניף ירושלים יוקם בבניין המשביר הישן שברחוב המלך ג'ורג', והוא צפוי להפתח באוקטובר הקרוב.  

 

WEWORK, המלך ג'ורג' 20, ירושלים

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה