דלג לתוכן

למלא את החלל – אורח חיים בריא אצלכם במשרד

גם אתם שמעתם על גומיות בקוביות? על עובדים שבאמצע יום העבודה קופצים לחדר הישיבות להניף משקולות? על משטרת הבריאות שמגיעה לפעילות אכיפה? ועל מדריך היוגה שבזכותו כל העובדים מתרגלים נשימה? מחקרים בארץ ובעולם מראים כי מעסיקים שמשקיעים בקידום בריאות, נהנים מגידול בתפוקת העבודה, מירידה במספר ימי ההיעדרויות ומעליה בשביעות הרצון של עובדיהם.

למלא את החלל – אורח חיים בריא אצלכם במשרד

הדרך להשקיע בקידום בריאות במקומות עבודה היא להפעיל בתוך משרדי החברה תכניות בריאות מגוונות, על מנת לשמר עובדים נאמנים ובעלי מוטיבציה גבוהה.אז איך באמת עושים את זה? נגמרו התירוצים – ניתן גם באמצעות מספר צעדים קטנים להכניס פעילויות אורח חיים בריא גם לחללים קטנים!מדריכים מגיעים במיוחד עד לעמדות העבודה לפעילות גופנית מתונה, מחזקת, מפיגה מתחים ולחצים ובעיקר מרעננת.

גיחות אנרגיה / אימונים עם גומיה אצלכם בעמדת העבודה - הפסקה מרעננת בת 20 דקות לרצף תנועתי שיעזור לכם להתרענן, לחדש את האנרגיה, ולהמריץ את הגוף.

אפילו משטרת הבריאות לא תגרום לכם לעצור את יום העבודה. מדריכים מחופשים לשוטרי בריאות יעברו בין העובדים ויחלקו "דוחות בריאות" עבור מגוון של עבירות כגון: כמות מוגזמת של סוכר בקפה, ישיבה שפופה מול המסך, בחירה במעלית על פני המדרגות, אי שתיית כמות מים מספקת ועוד. העובדים "יענשו" כבר במקום ויתבקשו לבצע רצף תנועתי מפיג מתחים ועומסים מהעמוד שידרה צווארי, השכמות והגב.

תמיד חלמתם על חדר כושר במקום העבודה? ניתן לתכנן ולבנות חלל חדר כושר בתקציב קטן או חלל פונקציונלי מגניב שלא דורש שטח גדול ותקציב. ואם לא ימצא מקום מתאים, תמיד אפשר להפוך את הלובי לbox אימונים פונקציונליים המאפשר לעובדים לצאת במהלך יום העבודה לרצפים קצרים של כוח ושבירת שיגרה.

ועוד לא דיברנו על ארגונומיה, ארגו מה? באמצעות ייעוץ הארגונומיה יוכלו העובדים שלכם לשפר באופן דרמטי את יציבת הגוף במהלך העבודה. היועץ עובר בין העובדים, מקדיש לכל אחד מספר דקות בודדות להתאמת עמדת העבודה בסינרגיה מושלמת שאינה מפריעה למשלוח מייל או כתיבת דוח סוף שנה.

ולא שכחנו שצריך להעלות דופק, כי אין כמו מנה טובה של אנדורפינים להפגת מתחים ולחצים.במיוחד בשביל זה מקימים מועדון הליכה וריצה בארגון. לא, אין צורך במקלחת במקום העבודה. המפגשים מתקיימים בין פעם לפעמיים בשבוע בשעות אחר הצהריים.

וכשמתחילים להתאמן ולהשקיע, כל כך כייף לחדש את המלתחה בבגדים חדשים ואביזרים מדליקים.אז מה הייתם אומרים אם הייתם מגלים שתוכלו לשלם על כל זה בצעדים???אפליקציה ייחודית המאפשרת את מדידת מספר הצעדים היומי ותהפוך כל צעד שעשיתם למטבע וירטואלי בעל ערך כספי. את המטבעות ניתן להמיר לשוברים בחנויות, הנחות, תרומה לקהילה או לממש בחנות מיוחדת שנפתחת עבור החברה.ניהול אורח חיים בריא במהלך יום העבודה אפשרי ובריא לכם ולעובדים שלכם.

הכותבת, הילה לביא, מנהלת קידום בריאות בחברת מובמנט המפעילה תוכניות אורח חיים בריא בעשרות חברות וארגונים בארץ.לקביעת פגישת ייעוץ: 03-9098474

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה