דלג לתוכן

5 חללי העבודה הטובים ביותר בלונדון

אם אתם פרילאנסרים או יזמים בלונדון, ונמאס לכם לעבוד מהבית - כדאי שתכירו את 5 חללי העבודה המעולים הבאים

5 חללי העבודה הטובים ביותר בלונדון

SOHO WORKS - Shoreditch

SOHO WORKS היא רשת בינלאומית של חללי העבודה הפועלים 24/7 ומעוצבים ומאובזרים כדי להעניק תמיכה ליחידים ולחברות בתעשיה הקריאטיבית. סניף Shoreditch כולל ריהוט בסגנון וינטג'י כולל שולחנות אוכל ויקטוריאניים, מזנונים עתיקים ושנדלירים. המתחם ממוקם בבית התה האייקוני במזרח לונדון, ומתפרש על פני כ-1500 מ"ר. המתחם מציע לממברים שלו בר-קפה הממוקם בתוכו ופעיל לאורך כל היום, צוות תמיכה הזמין סביב השעון, אירועים וסנדאות, גישה לסניפי הרשת ברחבי העולם, סיוע עסקי אישי ממומחים בתעשייה ועוד.

TOG - The Shard

TOG, אחד מחללי העבודה הראשונים בעולם חללי העבודה המשותפים בבריטניה, כיום כולל כ-33 סניפים. אם יש מתחם אחד של TOG שמדבר בעד עצמו, זה סניף ה-Shard. מדובר בבניין המוכר בכל העולם, שממנו נשקפים נופים מדהימים של כל בריטניה. בסניף יש משרדים פרטיים, חלל עבודה משותף, לאונג', איזור לאירועים, חדרי ישיבות שמעניקים תחושה הרבה יותר טובה מ"סתם עוד יום במשרד", מטבח עם איזור ישיבה לארוחת צהריים תאי חשיבה.

WeWork - Southbank

לרשת WeWork יש כיום 22 סניפים בבירה, אבל לסניף Southbank יש את אחת התצפיות היפות ביותר על נהר התמזה. עם 8 קומות של משרדים פרטיים, איזורים משותפים, איזור לאירועים, מרפסת חיצונית, גינה משותפת ומדיניות הכנסת חיות מחמד, המתחם הזה מספק סביבת עבודה מאוזנת לסטארטאפים ולחברות מבוססות ממגוון תעשיות.

Huckletree - Shoreditch Finsbury Square

סניף Shoreditch Finsbury Square של חלל העבודה Huckletree הוא חלל העבודה המשותף המושלם לכל מי שמתעניין בשילוב שבין עבודה לכושר, מכיוון שבמתחם הזה יש רמפה פנימית לאופניים, מגרשי כדורסל וסקווש. אם בא לכם לקחת הפסקה מהעבודה אתם יכולים לעלות למרפסת שבגג ולהנות מהנופים של שורדיץ'.

Central Working - Paddington

Central Working סניף Paddington הוא אחד מחללי העבודה היותר מגניבים בלונדון. המתחם מציע לממברים שלו אודיטוריום ל-50 אנשים, משרדים פרטיים, wi-fi ושירותים הדפסה, חדרי ישיבות, גישה ואבטחה 24/7, אופן-ספייס, איזורי הפסקה, קפה חינם ומטבח מאובזר. והדובדבן שבקצפת - מכיוון שבסנטרל וורקינג מאמינים ששיתופי פעולה ונטוורקינג הם חלק עיקרי מפרודוקטיביות, הם יחזירו לכם את הכסף אם לא תיצרו "חיבור משמעותי" ב-30 הימים הראשונים.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה