דלג לתוכן

כנגד ארבעה גולשים דיברה SPACING

חכם, רשע, תם וזה שאינו יודע לשאול. קבלו את ארבעת הבנים - גרסת SPACING:

כנגד ארבעה גולשים דיברה SPACING

חכם, מה הוא אומר?

שעבר זמנו של משרד מסורתי. חוזים ארוכים, שגרה משעממת, אותם פרצופים כל יום. מצד שני, להירקב בבית זה אפילו פחות מומלץ, כי שם אין אווירת עבודה ויש מסביב המון פיתויים. ולכן הוא הגיע למסקנה – קו וורקינג זה הפתרון. חלל עבודה משותף שבו כולם עובדים ותוך כדי שומרים על אווירה טובה וחיי קהילה. מקום שבו לא צריך לדאוג להוצאות על חשבונות חודשיים, או לוודא שלא נגמר הקפה. בחוכמתו, נכנס ל-SPACING ומצא שם את מה שהכי מתאים לו.

רשע, מה הוא אומר?

שבא לו להוציא לכל החברים שלו את העיניים. שכל מכר שיקפוץ לבקר, או כל מי שיגיע לפגישה עסקית איתו יקנא וירצה בדיוק את אותו הדבר. לכן, הוא בחר את חלל העבודה הכי מגניב שיש, מקום שכולל את כל הפיצ'רים הכי חדשניים, את האיבנטים הכי מיוחדים ואת הנוף הכי שווה. כן כן, הוא מצא אותו ב-SPACING.

תם, מה הוא אומר?

שנמאס לו להיות כל כך תמים. אז בוקר אחד הוא החליט לפעול – עשה מחקר מעמיק ב-SPACING, אסף את כל המידע הרלוונטי, לקח יומיים חופש מהעבודה ויצא לסיורים רגליים כדי לבדוק את כל חללי העבודה שרצה. בסופו של דבר הוא חזר להחלטה הראשונית שלו, אותה אחת שקיבל אחרי 5 דקות גלישה ב-SPACING. ככה זה כשהמידע אובייקטיבי, אפשר להשאר תם.

ושאינו יודע לשאול

הכי הסתדר. קרא חוות דעת ב-SPACING, הסתכל על דרכי התחבורה וההגעה למתחם, ראה את המסעדות שמסביב, דפדף בתמונות, השווה מחירים, והכל ב-SPACING. לקח החלטה מעולה, ככה פשוט, בלי לדעת בכלל לשאול.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה