Spacing החלה בשיתוף פעולה עם קהילת היזמים הגדולה בעולם, Startup Grind

אחד הערכים החשובים ביותר ליזמים הוא הנטוורקינג ואנו בחרנו לשתף פעולה עם מי שעושים את זה בארץ ובכל העולם.

מאת : מערכת ספייסינג ‏ | 19-12-18

Startup Grind היא קהילת יזמים גלובלית שקמה במטרה ללמד, לעורר השראה ולחבר יזמים ברמה המקומית והגלובלית. 
הקהילה פועלת בשיתוף פעולה עם Google For Entrepreneurs ומארחת מפגשי נטוורקינג חודשיים ב-300 ערים ו-115 מדינות. הקהילה מעניקה במה למייסדי חברות, מובילי דעה ומשקיעים אשר חולקים סיפורים אישיים ולקחים מהמסע לבניית חברות גדולות.
Startup Grind פועלת באונליין ובמפגשים מקומיים במטרה לסייע למנוע החדשנות, צמיחה כלכלית ושגשוג ברמה המקומית.

Spacing חולקת את אותם הערכים של Startup Grind:
אנחנו מאמינים ביצירת חברים, אנחנו מאמינים בלתת לא רק לקבל, אנו מאמינים שצריכים לעזור לאחרים לפני שאתם עוזרים לעצמכם. אנחנו באמת נלהבים לעזור למייסדים, יזמים וסטארט-אפים להצליח. 
אנו מתכוונים להפוך את מסע היזמות שלהם לפחות בודד, מחובר יותר ובלתי נשכח.

באירוע הקרוב נארח את רונה שגב גל (TLV Partners) אשר תדבר על הערך המוסף של המשקיעים ליזמיםרונה שגב גל היא המייסדת של TLV Partners VC ואחת הנשים המשפיעות ביותר באקוסיסטם של הסטארטאפים בישראל. רונה אימצה חשיבה יוצאת דופן ביחס למערכת היחסים בין המשקיע ליזם. באירוע הקרוב, רונה תשתף מהחוויה האישית שלה שלה ותחלוק אתנו את הקשיים שכל יזם הנמצא בשלב הראשוני צריך לדעת.

במסגרת השת"פ Spacing מעניקה הנחה של 20% לאירועי Startup Grind, מצורף מטה קוד ההנחה:

 

הירשמו והבטיחו את מקומכם!

קוד הנחה:
SUG-SPACING

כתבות נוספות

 12 סוגים שונים של ממברים בחללי עבודה ומה בדיוק הם מחפשים ממרחב העבודה שלהם

12 סוגים שונים של ממברים בחללי עבודה ומה בדיוק הם מחפשים ממרחב העבודה שלהם

ההבנה של מי משתמש בחלל עבודה משותף היא קריטית להנעת הצמיחה והקיימות של ענף חללי העבודה המשותפים. זו תעשייה שלא רק קיימת כיום, אלא תיהיה קיימת בעתיד הקרוב יותר ויותר ולכן חשוב להבין למה העובדים בתעשייה המתפתחת הזאת זקוקים כדי שהיא תמשיך להתפתח ולצמוח.

7 הטבות ויתרונות שחברות צריכות להציע לעובדים שלהם

7 הטבות ויתרונות שחברות צריכות להציע לעובדים שלהם

המלחמה על כשרונות בין חברות צפויה להתעצם בשנים הקרובות, ולכן חברות צריכות להתחיל להציע הטבות המדברות אל העובד המודרני. ככל שהקווים בין עבודה לחיים ממשיכים לטשטש, הטבות ותועלות ממוקדות בסוג לייף סטייל מסוים הפכו פופולריות יותר ויותר בקרב דור כוח העבודה המודרני.