דלג לתוכן

איך לשפר את התקשורת בחלל העבודה המשותף שלך?

תקשורת עשויה להיות מאתגרת, בייחוד באופן-ספייס. תקשורת יעילה מצריכה גמישות והבנה כי העדפות הן מגוונות. במשרד מסורתי כולם שחקנים של אותה הקבוצה. לעומת זאת, בחלל עבודה משותף כל אחד מדווח לארגון אחר או שהוא עצמאי. לכן, חשוב להבין שלכל אחד יש סגנון תקשורת משלו.

איך לשפר את התקשורת בחלל העבודה המשותף שלך?

רוצה ליצור שקיפות, עבודת צוות ואמון בחלל העבודה המשותף שלך? תכיר בכך שאין דרך אחת נכונה לתקשר עם אחרים. מודעות עצמית ואמפתיה יעזרו ביצירת סביבה פתוחה. 
ברגע שהבנת את סגנון התקשורת האישי שלך ואתה יכול לזהות את ההעדפות של הסובבים, תוכל להתאים עצמך. בתמורה, סביר להניח שתקבל את התוצאות שאתה רוצה – החל מלהשיג לקוח גדול ועד לממברים שיסיימו את המטלות בזמן.

מנהלי קו-וורקינג לממברים

המפתח לקהילת קו-וורקינג משגשגת הוא להציע משהו לכולם. לא כל הממברים שלך ישושו להשתתף באירועי קהילה ובפעילויות. למעשה, חלקם אפילו ימנעו מהם. יש הנחה רווחת לפיה אנשים מצטרפים לחלל עבודה משותף כדי ליצור קשרים באופן פעיל. במציאות, אנשים מסויימים פשוט רוצים שקט שיתן להם אנרגיה מחוץ לבית. 
במקום לוותר מראש על הניסיון לגשת לזאבים הבודדים בחלל העבודה שלך שלא מעוניינים שיכריחו אותם להתחבר – תשנה את הגישה. צור קהילת און-ליין מזמינה לממברים שלך. זה יאפשר לממברים המופנמים ולאלו שפחות מעוניינים בהפרעות להתחבר לאחרים בקצב שלהם. 

טפח חלל עבודה דמוקרטי על ידי כך שתאפשר לכל ממבר להיות מעורב בדרכו שלו, בהתבסס על מה שמעניין אותו. אפשר גם להשתמש בפלטפורמה שמאפשרת למנהלי הקהילה ולממברים לתקשר בכל זמן ומקום. 
לא רק שקהילת און-ליין תועיל לממברים שלא נמצאים פיזית לעתים קרובות, היא גם תיצור מקום לשיחות של ממברים בינם לבין עצמם בלי להרגיש הפרעות או חוסר פרודוקטיביות. 
פלטפורמת הודעות מאפשרת לך לחלוק חדשות חשובות עם הממברים שלך שסביר להניח שהיו מתעלמים ממייל בנושא. יתר על כן, ממברים יכולים לפרסם הצעות עבודה, להציע את כישוריהם ואפילו להעלות תמונות חמודות של גורים.

ממברים למנהלי קו-וורקינג

מנהלי קו-וורקינג חובשים מגוון כובעים, מכובע של בייביסיטר ועד לשוטר קהילת הממברים. יש מנהלים שעובדים בצורה יותר מוחצנת ועם אנשים, בעוד שאחרים מעדיפים את העבודה שמאחורי הקלעים. ללא קשר לאופיו של המנהל שלך, אתה לא צריך לראות בו הקוסם מארץ עוץ שמסתתר מאחורי וילון. אתה צריך להרגיש בנוח לדבר איתו. 
אל תשכח שמנהלי קו-וורקינג הם אנשים עסוקים מאוד שצריכים לטפל בכל נושא במתחם. אם המנהל שלך נראה עסוק כרגע – יתכן שהוא מוצף בעבודה. עם זאת, פתרון בעיות, הצעת תמיכה ואוזן קשבת לממברים הם חלק מהעבודה של המנהל. אל תרגיש מאויים כשאתה ניגש למנהל.

למנהלים טובים לא תהיה בעיה לענות על כמה שאלות מהירות שלך באותו רגע, אבל אל תשכח לא לזלזל בזמן שלהם. אם יש לך שאלת עומק שתשובה עליה תצריך חקירה – אל תרחף מעליהם כמו זבוב, תן להם זמן לחזור אליך עם פתרון. אם קיימת האופציה לשלוח הודעה אז זו האפשרות העדיפה. כך לא תשכח לשאול את מה שרצית והמנהלים יוכלו לטפל בפנייתך בזמן שלהם מבלי לשכוח.
מלבד העובדה שתקבל דונאט מדי פעם, להיות בקשר טוב עם מנהל הקו-וורקינג יכול לסייע לך להשאר עם יד על הדופק לגבי כל מה שמתרחש בחלל העבודה. בתמורה, סביר להניח שהמנהל יציג אותך למי שיכול לעזור לך בפרויקט הגדול הבא שלך, או יציל אותך כשמכונת הקפה תפנה נגדך.

ממברים לממברים

אחד מהדברים הכי טובים בעבודה בחלל עבודה משותף מגוון זה שכל אחד מגיע מרקע שונה ולכל אחד כישורים ייחודיים ונקודות מבט שונות. בעוד שסביבה תאגידית יכולה להרגיש לעתים כמו תיבת תהודה שבה מעודדים את כולם לחשוב ולפעול באותו אופן, בחלל עבודה משותף יש שפע וגיוון הכולל ממברים בני 20 שעובדים על הסטארטאפ הראשון שלהם, נוודים דיגיטליים ויזמים שעובדים בשעות לילה מאוחרות. 
בתוך מיקס האישיויות הזה, אין ספק שתטפח כמה רעיונות גדולים, או תמצא מישהו שיעזור לך עם שאלה או שתיים. מנגד, יש אפשרות שתמצא את עצמך לא לגמרי מובן ובמקרה הגרוע מתנגח עם עמיתים.

ללמוד לסגל את סגנון התקשורת שלך בהתאם למי שאתה מדבר איתו יכול לעזור לך להוציא את המיטב מחלל העבודה המשותף ולייעל את פוטנציאל הנטוורקינג. דע מתי הכי טוב לגשת לממברים אחרים לקבלת עזרה ומתי כדאי להמתין.
מצד שני, גם אתה צריך לאפשר לאנשים לגשת אליך. אם אתה מאזין למוזיקה כשאתה עובד, או משתמש באוזניות בשביל שיחות טלפון, אנשים עלולים להסס בטרם יפתחו בשיחה איתך. רבים רואים באוזניות סימן ל"נא לא להפריע, תחזור אחר כך". לעולם לא תדע אילו הזדמנויות תפסיד אם שפת הגוף שלך תשדר התנשאות.
זה לא אומר שאתה צריך לוותר על האזנה לזמר האהוב עליך או שעליך לפתוח בשיחה בכל פעם שממבר עובר לידך, אבל כדאי לך לפחות להציג את עצמך ולהזמין אנשים להתחבר בזמן נוח יותר. חלק מהאינטרקציות הטובות ביותר בחלל עבודה משותף מתרחשות במפתיע בזמן שמכינים סנדוויץ' במטבח, או ממלאים את בקבוק המים. אז קח 5 דקות הפסקה מהבהייה במסך המחשב!

פשרה היא מילת המפתח

זכור שהתפשרות היא הכרחית בשביל תקשורת יעילה בקו-וורקינג. אם אתה תדאג שהתקשורת שלך תהיה סתגלנית יותר – סביר להניח שגם אחרים יחזירו לך באותו מטבע. קו-וורקינג זה לעבוד לבד ביחד. זה אומר שגם אם כולם בחלל העבודה עובדים עצמאית, אתה עדיין חלק מקהילה שיתופית. תוציא את המיטב מזה על ידי כך שתהיה פתוח לדיאלוג ותנצל את ההזדמנויות שנוצרות כתוצאה מעבודה מחוץ לקופסא.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה