דלג לתוכן

למה חללי עבודה נישתיים מובילים בתחרות?

קו-וורקינג הוא משחק הפכפך. בעוד ש-WEWORK מודה שהיא לא מצפה להרוויח השנה, ובזמן ששוק הקו-וורקינג בלונדון חווה ירידה מהירה – חללי העבודה הנישתיים ברחבי העולם לא מראים שום סימני האטה.

למה חללי עבודה נישתיים מובילים בתחרות?

ככל שהביקוש לחללי עבודה נישתיים עולה, המשיכה והרווחיות של החללים הגנריים יורדות. בשוק הרווי של חללי העבודה המשותפים אתה חייב לבלוט.
המגמה המעניינת בכל זה, היא השונות בין חללי העבודה הכלליים לחללי העבודה הספציפיים. החללים הכלליים פותחים את דלתם לכל אחד (שזה מעולה), אבל הם לא מספקים את הנטוורקינג או את חוויית השיתוף שחללים ספציפיים בתעשיה מסוגלים לספק.

מפגשים אקראיים של למידה ושל שיתוף משאבים בתוך הקהילה מובילים באופן טבעי לפרוייקטים ולערך מוסף לממברים. כוחן של הקהילות בחללים נישתיים וההזדמנויות שצצות כתוצאה מכך הן יתרונות ברורים. 
חללי עבודה נישתיים מספקים מודל כלכלה משותפת. כלומר, סביר להניח שנותני השירותים, הלקוחות אליהם פונים, המשקיעים שאותם מעוניינים למשוך – כולם שכנים. הממברים תומכים אחד בשני ובכך חוסכים זמן וכסף.

מודל כלכלי זה אינו ייחודי רק לחללים הנישתיים, אבל רמת המומחיות והידע הספציפי בתעשייה שהם מספקים הם גורמי משיכה משמעותיים עבור מגזרים שמתקשים למצוא את סביבת העבודה המתאימה. 
לכן, זה מעט מפתיע שחללים נישתיים רבים הוקמו על ידי אותם אנשים שחיפשו מקום גמיש יותר שיאפשר לעסק שלהם לגדול. 
הנישה הזו צריכה להתקיים בשוק שממשיך לגדול. הביקוש גבוה במיוחד באיזורים הרווים בענקיות טכנולוגיה, מאחר שתעשיית הטכנולוגיה ממשיכה להתרחב.

גם מנטורינג ממוקד ומכוון מרחיב את המשיכה לחללים הנישתיים. חללים רבים דואגים שתהיה בהם סביבה טכנולוגית שמעוצבת באופן שייצר ויטפח חדשנות בקהילה המקומית. לרוב, המנטורים במקומות אלו מספקים לממברים גישה לאנשי עסקים מובילים בתחומים הרלוונטיים. גיוס מנטורים שיכולים להפנות לכל הכתובות הרלוונטיות מעלה משמעותית את הערך של חלל העבודה.
חללי עבודה נישתיים מציעים גם הטבות מגניבות לממברים. בחללי עבודה המיועדים לאמנים וליוצרים נהוג להציע איחסון של כל הציוד וכלים במתחם. בצורה זו, יכולים הממברים לערוך פגישות עם הצוות שלהם ולקבל משלוחי ציוד בצורה נוחה יותר.

חללי עבודה נישתיים עונים על הצורך של המספר הגדל של תעשיות המעוניינות לעבוד בקונספט הקו-וורקינג. ייתכן שזו המהפכה הבאה בעולם הקו-וורקינג, או שזה מצביע על ירידה בפופולריות של חללי העבודה המשותפים. רק הזמן יגיד. 
הסבר הגיוני יותר הוא הפרדה בין חללי עבודה המתמקדים בקהילה לבין אלו שלא. אחרי הכל, בליבה של כל נישה מצליחה יש קהילה. חללי עבודה לא נישתיים שבכל זאת מתמקדים בקהילה מצליחים מאוד.
אם לוקחים מחללי העבודה את התמקדותם בקהילה, נישאר עם עוד חלל משרדים רגיל. מדובר באיכות שמגיעה באופן טבעי לחללים נישתיים ויכולה לגרום לחללים חסרי פנים להתלבט בעתיד.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה