דלג לתוכן

טופ סיקרט. 7 חללי העבודה המשותפים שלא שמעתם עליהם מעולם

אין אחד שלא שמע על טרנד הקו-וורקינג, וכמעט כולם מכירים מותג או שניים של חללי עבודה משותפים. אבל חוץ מאותם מקומות מוכרים - יש עוד עשרות בכל רחבי הארץ. אלו הם שבעת חללי העבודה שכנראה לא שמעתם עליהם מעולם...

טופ סיקרט. 7 חללי העבודה המשותפים שלא שמעתם עליהם מעולם

Moveo Heart

מתחם העבודה מובאו הארט ממוקם בתל אביב מאחורי בית הכנסת הגדול שברחוב אלנבי. על אף מיקומו המרכזי, רק מעטים זוכים לעבוד במובאו הארט  - המתחם, שמצריך ראיון סינון, מכיל 10 משרדים בלבד על פני כ-200 מ"ר, וזאת על מנת לספק רמה של מקצועיות ואינטימיות ללקוחותיו. מובאו הארט מספק לשוכריו בנק שעות של פיתוח ועיצוב ומגוון שירותים מקצועיים וטכנולוגיים הקשורים לתעשיית הסטארט-אפ.

 

Moveo Heart - הר סיני 1, תל אביב

TheHill

"דה היל" זהו מרחב העבודה המשותף הראשון בבקעת אונו אשר הוקם במטרה לספק ליזמים תושבי הסביבה את כל הנדרש להם כדי להתרכז בקידום המיזם שלהם מבלי להצטרך לנסוע לתל אביב. המתחם כולל עמדות עבודה אישיות ומאובזרות, חדר ישיבות, לאונג', גינה גדולה ואפילו מסלול מיני גולף לשחרור לחצים. בנוסף, דה היל מציע לשוכריו מפגשים, הרצאות, נטוורקינג, פגישת ייעוץ חודשית בחינם ואפילו קורס במתנה בקריה האקדמית אונו.

 

TheHill - הנשיא 4, גבעת שמואל

הכוורת

אם אתם לא מאיזור הצפון - כנראה לא שמעתם על המקום הבא. "הכוורת" הינו מתחם חללי עבודה פסטורלי במיוחד שממוקם בגינוסר ממש על שפת הכינרת (אפשר לטבול בחוף הצמוד). המתחם כולל משרדים מעוצבים, חדרי ישיבות, אולם הרצאות ואפילו בית קפה. בשל מיקומו, נהנה המתחם מנוף להשראה, שקט והרבה ירוק. במקום יש אולם גדול ומאובזר לצורכי קבוצות ודק גדול שיושב על דשא ומשקיף ישירות לכנרת. הכוורת מייצרת לשוכריה תוכן עסקי, הרצאות אורח ואירועי תרבות.

 

הכוורת - קיבוץ גינוסר

Nine Rooms

NINE ROOMS זהו מועדון לנשים בלבד שממוקם במבנה עתיק ביפו. המועדון משמש כחלל עבודה וכטרקלין לפגישות אישיות ועסקיות. במקום מוצע מגוון רחב של הרצאות, סדנאות, ימי עיון והזדמנויות לנטוורקינג. מטעמים ממטבחה של שפית המועדון מוגשים בשרות אישי לשולחנן של אורחות המקום, לצד שתייה ללא הגבלה, לאורך כל שעות היום. הכניסה למועדון היא על בסיס דמי חברות וחברות בו נשים ממגוון רחב של תחומי עיסוק. 

 

NINE ROOMS - יפת 32, תל אביב

B2W

B2W הינו מתחם עבודה חדשני ומודרני הממוקם באיזור התעשיה הצומח של בנימינה. המתחם מציע עמדות עבודה בחלל המשותף או משרד פרטי ליחיד או לצוותים. כמו כן, הוא מצוייד באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומציע ליווי ומנטורינג עסקי, מרכזיה טלפונית ועוד. בזמן הפסקה, שוכרי המתחם נהנים מפינות מנוחה, בר ישיבה ומשחקי Xbox על גבי מסך ענק. 

 

B2W - הטחנה 42, בנימינה

המרחב היצירתי

לא שמעתם על "המרחב היצירתי - The Creative Space"? זה כנראה בגלל שאתם לא מגיעים מעולם היצירה. המתחם מיועד לאנשי מקצוע מעולמות התוכן, עיצוב, איור, וידאו, אנימציה וניו מדיה. מטרת מייסדי המתחם היא לאפשר לאנשי מקצוע ולעסקים קטנים להפתח ולצמוח על ידי יצירת שיתופי פעולה. הוא כולל עמדות אופן ספייס או משרדים פרטיים להשכרה, חדר ישיבות, מטבח, אחסון ופינות ישיבה. המרחב היצירתי ממוקם בשכונת תלפיות בירושלים.

 

המרחב היצירתי - פייר קניג 33, ירושלים

EilatHub

מתחם "אילת האב" הוא מתחם חינמי המציע חללי עבודה משותפים וחדרי ישיבות. הוא מתמקד בעזרה ליזמים ומאמין שצריך לספק להם תשתית שתעזור להם להוציא את הרעיונות שלהם לעולם, תוך התמקדות בבניית ערך, מציאת פתרון לבעיה ובניית צוות וטכנולוגיה. באילת האב משקיעים בבניית תכניות חינוך ובשותפויות אסטרטגיות עם ארגונים שמעודדים יוזמה, מנהיגות ויצירתיות בבני נוער. הם מאמינים שליזמות וליצירתיות אין גיל ושיש ליצור הזדמנויות באופן שווה לכולם. 

 

EilatHub - הבלן 3, אילת

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה