דלג לתוכן

4 גורמים המניעים תאגידים לתוך עולם הקו-וורקינג

ישנם מספר תרחישי מפתח המניעים את הביקוש הגובר לחללי עבודה גמישים, ובמקביל ישנן דרישות מרכזיות שמפעילי חללי עבודה צריכים להכיר כדי לסגור עסקאות עם ארגונים גדולים

4 גורמים המניעים תאגידים לתוך עולם הקו-וורקינג

הימים בהם עולם הקו-וורקינג נתפס כחללי עבודה משותפים או כהאבים לפרילאנסרים וליזמים בלבד חלפו. עד 2020, 54% מהנדל"ן העסקי יהפוך לחללי עבודה משותפים. חלק מזה קשור לטרנד עולמי המשפיע על הדרך בה אנשים עובדים ועל הדרך בה חברות פועלות. הביקוש לחללי עבודה גמישים עולה בעקבות כך שחברות גדולות מזהות את התועלת הניתנת במקומות אלו.
בנוסף, זה קשור לעובדה שאנחנו חיים בעולם שמואץ על ידי הטכנולוגיה. חברות מצליחות מהר יותר, אבל הן גם נכשלות מהר יותר, וזה הפך את הגמישות לדרישה הרבה יותר נחוצה בכל תעשיה.

גורמים אלו הביאו לשאלה בדבר הכדאיות והיעילות של הסכמי שכירות מסורתיים ל-10 שנים ויותר. ולמרות שחברות גדולות פונות לחללי עבודה משותפים ולקו-וורקינג, הן לא מוותרות לגמרי על המטה היציב שלהן (לא כרגע לפחות).

ישנם ארבעה תרחישים לפיהם חברות גדולות וארגונים מוצאים בעולם הקו-וורקינג פתרון:

1. פרויקטים במגוון מקומות

חללי עבודה גמישים נעשים שימושיים כאשר לחברה יש פרוייקטים בערים או מדינות בהן לא נמצא מטה החברה. פרויקטים אלו יכולים להמשך משבועות ועד חודשים, ולרוב אפילו מתארכים. לכן, חברות זקוקות לגמישות שאותם חללי עבודה מציעים במונחים של אורך החוזה ושטח ההשכרה.

 

2. ניידות

 

האפשרות להתנייד בין חללי עבודה מאפשרת לעובדים למצוא חלל עבודה קרוב לבית או למשרדי הלקוחות שלהם. חברות בוחרות בחללי עבודה גמישים שמציעים ניידות לעובדיהם (למשל – כניסה לכל הסניפים), מכיוון שזה נותן למנהלים אפשרות לפקח על סוג המתחם שהעובדים בוחרים, ובאותו זמן זה מאפשר לעובדים לנצל טוב יותר את הזמן ולהיות פרודוקטיביים יותר.

3. התנדנדות בין מקומות

כמעט כל חברה צריכה מתישהו מקום שתוכל "להתנדנד" אליו. לרוב זה קורה כאשר חברה בונה משרדים חדשים וצריכה מקום מעבר למספר חודשים עד שהבנייה תסתיים. לפעמים זה נחוץ מסיבות לא צפויות, למשל אסונות טבע. חללי עבודה גמישים מהווים פתרון אידאלי לחברות שנאלצו להחליף מקום או נמצאות בעיצומו של שיפוץ, שמחפשות מקום עם שירותים בסיסיים ואפשרות לשכירות קצרה או ארוכה לפי צרכיהם.

4. חלל עבודה איזורי

חלל עבודה גמיש הוא פתרון מושלם לאסטרטגיית צמיחה. בדרך כלל, חברות משתמשות בחללים אלו כשהן רוצות לבחון שווקים חדשים - תהליך שעשוי לקחת חודשים או שנים. בהתאם להצלחת החברה בשוק החדש, הצורך לחלל עבודה יכול לגדול, לקטון או להעלם לחלוטין בהתראה קצרה.

אלו הם 4 תרחישי המפתח שגורמים לעלייה בביקוש של ארגונים גדולים לחללי עבודה גמישים. ועדיין, כדי שבעלי המתחמים יצליחו למשוך את הלקוחות הגדולים האלו ויסגרו איתם עסקה - הם צריכים להציע להם בדיוק את מה שהם מחפשים.

אז הנה מה שחללי עבודה גמישים צריכים להציע כדי למשוך אליהם ארגונים גדולים:

 98% מהארגונים אמרו שהם רוצים חוזים גמישים

92% מהארגונים אמרו שהם רוצים גישה למתחם פרטי

75% מהארגונים אמרו שהם רוצים גישה למתחם מאובטח

63% מהארגונים אמרו שהם מחפשים שירותים שונים

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה