דלג לתוכן

חללי עבודה לאבס - Labs

לאבס, המותג של חללי העבודה המשותפים, בבעלות היזם ואיש העסקים טדי שגיא, נכנס בסערה בחודש הבא לשוק הישראלי ומבטיח שהוא 'לא רק מקום עבודה, אלא הזדמנות'. רגע לפני השקת הסניף הראשון של לאבס בישראל – מסתבר כי לרשת כבר לא מעט ניסיון בחללי עבודה משותפים. הנה כל מה שלא ידעתם על הלוקיישנים הבועטים של הרשת העולמית:

חללי עבודה לאבס - Labs

לונדון - אנגליה

נכון להיום ללאבס יש 6 סניפים בלונדון -  3 מאוכלסים ו-3 שעתידים להפתח בחודשים הקרובים. כל הסניפים מציעים משרדים פרטיים, אופן ספייס, חדרי ישיבות, מרחבי אירועים, לאונג'ים ושירותי משרד. בחלקם יש גם מרפסת וחצר. לאבס מספקת פתרונות טכנולוגיים לשוכרים – שירותי אחסון בענן, רשתות מאובטחות פרטיות, אפליקציה מיוחדת המאפשרת בין היתר להזמין חדרי ישיבות ועוד. שוכרי לאבס נהנים גם מקהילה מפותחת, אירועים מגוונים, תמיכה עסקית והזדמנויות השקעה.

Hogarth

הסניף ממוקם במרחק של דקת הליכה מתחנת הולבורן ומשתרע על פני כ-7 קומות של חללי עבודה עכשוויים. במקום ניתן לשכור משרדים פרטיים, עמדות בחלל משותף, חדרי ישיבות, מתחם אירועים ולאונג' פתוח עם בר קפה.

Atrium

לוקיישן זה מיוחד בזכות הארכיטקטורה שלו. המקום עוצב על ידי טום דיקסון, שהצליח לשלב סגנון עם תחכום. תאורה טבעית מאירה את כולו ואלמנטים צבעוניים עוברים דרך עיצוב מינימליסטי של צבעי שחור-לבן. המקום מציע מטבח ובר קפה משותפים, חצר חיצונית, מרפסות באוויר הפתוח המשקיפות על קמדן, מרחבי אירועים וחדרי ישיבות.

Triangle

בסניף יש מגוון עמדות עבודה וחדרי ישיבות הנפרסים אל מול נופים פנורמיים של לונדון. המתחם מציע מקום נוח ורגוע ליום עבודה, כאשר במרחק צעדים ספורים נמצאים שוק קמדן והרחובות התוססים. משרדים פרטיים, לאונג'ים משותפים, אופן ספייס, מתחם לאירועים, מטבחים וחדרי ישיבות – כל אלה נמצאים במתחם לרשות השוכרים.

להמחשה בלבד

להמחשה בלבד

LABS House

צפוי להפתח עד סוף 2017. הסניף נמצא באחד האיזורים התוססים ביותר בלונדון – סמוך לסוהו, לקובנט גרדן ולמגוון המסעדות והחנויות שרחוב אוקספורד מציע.

להמחשה בלבד

להמחשה בלבד

Southampton House

קרוב מאוד לסניף LABS HOUSE ולכל מה שיש בסביבתו, צפוי גם הוא להפתח בחודשים הקרובים.

להמחשה בלבד

להמחשה בלבד

LABS Lockside

הסניף שעתיד להפתח בקרוב נמצא בקמדן מרקט – אתר תרבות אייקוני של לונדון, מוקף בשלל מסעדות וחנויות.

בוקרשט - רומניה

נכון לעכשיו, ללאבס יש סניף אחד ברומניה. הסניף, שיושק בחודשים הקרובים, צפוי ליישר קו עם הסניפים האחרים ולכלול משרדים פרטיים, אופן-ספייס, לאונג'ים, חדרי ישיבות ושירותי משרד מקיפים ומשוכללים.

Swan Office Park

יושק ככל הנראה עד סוף 2017 ב-Swan Office Park, מרכז עסקים גדול ומוכר בחלקה הצפוני של בוקרשט, איזור המשמש בית לחברות גדולות רבות, חנויות ומסעדות.

תל אביב - ישראל

הסניף התל אביבי של לאבס ממוקם בלב העיר - מגדל עזריאלי שרונה. גם סניף זה מציע לחברות בכל הגדלים והשלבים חלל עבודה מתקדם ונוח, שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע ושירותי משרד מקיפים. כל זה כדי להבטיח לשוכרים סביבת עבודה פרודוקטיבית ויצירתיתשתאפשר צמיחה. בסניף תל אביב יהנו השוכרים מחדר כושר מאובזר, חדר קולנוע, מטבחים, מתחמי חוויות, אולם אירועים, שיעורי ספורט ושלל אירועים וסדנאות. מכיוון שהסניף ממוקם בקומות הגבוהות ביותר של הבניין – השוכרים יהנו גם מנוף פנורמי של כל תל אביב.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה