דלג לתוכן

4 חללי עבודה משותפים בראשון לציון

הקרבה לתל אביב, שפע המסעדות, ואין סוף מקומות חניה- הם רק חלק מהסיבות לעבור לעבוד בראשון לציון- בואו לראות את המתחמים החדשים שהעיר מציעה לכם!

4 חללי עבודה משותפים בראשון לציון

Pankhasari Retreat - מערב בנגל, הודו

חלל העבודה המשותף ממוקם במערב בנגל וכולל מגורים, עסקים, ספורט ומתקני חקלאות. הפרויקט נוצר כדי לקדם תיירות ממושכת באיזור בתהליך שעירב תושבים ובעלי מלאכה מקומיים. הוא נבנה תוך שימוש בעקרונות ביו-אקלימיים מחומרים מקומיים שנועדו, בין היתר, להגן על יושביו מפני
תנאי מזג אוויר קיצוניים. המתחם מספק מתקני עבודה נרחבים, חיבור לאינטרנט במהירות גבוהה ותנאים נוחים במיוחד כדי שתהיה סיבה טובה למטיילים בינלאומיים להישאר לפרקי זמן ארוכים יותר באיזור המבודד ולקשר אותו לעולם הגדול. ואם כל זה לא מספיק משכנע - המתחם נמצא בהרי ההימלאיה, בין מפלים ונהרות, משקיף לנוף בין היפים בעולם.

 

 

CampSyte - סן פרנסיסקו, ארצות הברית

אומרים שמי שמבלה זמן רב בחוץ שמח יותר, בריא יותר ואולי גם חכם יותר. אך למי יש זמן בימינו גם לעבוד וגם לטייל הרבה? בדיוק מסיבה זו הוקם קאמפסייט. 
קאמפסייט זהו חלל עבודה משותף, הממוקם במגרש קמפינג בסן פרנסיסקו, ומיועד לפרילנסרים ויזמים המחפשים את השילוב בין עבודה לטבע.
בקמפסייט תוכלו לשכור קרוואן וינטג'י לפי שעה או חודש (בעלות של 5$-35$), ולעבוד בתחושה של טיול מחנאות. אינטרנט מהיר, מטבח מאובזר, האפי האוור - כל אלה ועוד המתחם מספק לשוכריו.

 

 

CoBoat - פוקט, תאילנד

קו-בואוט זהו חלל עבודה משותף מיוחד ביותר, שכן הוא ממוקם על ספינה המשיטה את יושביה בין יעדים שונים במזרח. המתחם מציע מקום ל-20 נוסעים, לינה בתאים משותפים ואפילו שיעורי שיט על הסיפון. בעבור 1,100$ נוסעי הספינה נהנים מאירוח הכולל גישה לאינטרנט, ארוחות , טיולים יומיים, קיאקים, צלילות ועוד. השיט מתחיל בפוקט שבתאילנד ועובר דרך סינגפור, מלזיה ואינדונזיה. אין ספק שלבלות בלב ים עם עוד יזמים ופרילאנסרים יכול להניב שיתופי פעולה מעניינים...

 

 

Brooklyn Boulders - ארצות הברית

חצי חלל עבודה משותף וחצי קיר טיפוס, המתחם הזה נמצא במיקום ככל הנראה הכי פחות קונבנציונלי - בראש קיר טיפוס המתנשא לגובה של 22 מטרים. השולחנות במקום משקיפים אל עבר מטפסים אחרים שעושים את דרכם במעלה קיר הטיפוס. השוכרים יכולים לקבוע פגישה על הקיר או סתם לטפס להנאתם. בעלות שנעה בין 25$ ליום ל-1150$ לשנה, החברים במקום נהנים משטחי הטיפוס הרחבים, שיעורי יוגה, בית קפה, סאונה, אירועים קהילתיים וכמובן wifi.

 

 

The Surf Office - פורטוגל והאיים הקנריים

המתחם הבא נקרא "משרד הגלישה" , והוא בדיוק מה שזה נשמע!
מדובר בחלל עבודה, המאפשר לך לגלוש מתי שרק תרצה, כמובן שאם אין לך יכולות גלישה יש אפשרות ללמוד במקום. המתחם המרכזי ממוקם בליסבון ונמצא במרחק של 25 דק נסיעה ברכבת, לעומת זאת המרכז השני נמצא באיים הקנריים והוא נמצא ישירות על החוף. הגלישה עצמה היא לא תנאי הכרחי כדי להכנס למתחם, הוא רק בונוס. רק 30% מהשוכרים בליסבון גולשים, לעומת 65% מהשוכרים באיים הקנריים.השכירות מתחילה מ73$ ליום לחדר בודד, ואפילו פחות אם תחליטו לחלוק את החדר עם שוכר נוסף. המטבח מאובזר באופן מלא, המחיר אינו כולל אוכל אך תוכלו למצוא המון מסעדות ברחוב.

 

 

Remote Year

חלל עבודה משותף נייד, המפגיש 50-80 פרילנסרים, יזמים ואנשי מקצוע, ולוקח אותם למסע בן שנה לעבוד ולטייל.
במהלך המסע, הנוסעים חיים ב-12 יעדים שונים ברחבי העולם, תוך עבודה על הפרוייקטים האישיים שלהם. מלבד טיפול בכל הלוגיסטיקות של הנסיעות והלינה, התוכנית מספקת גם מרחב עבודה משותף אינטרנט, טיולים, סיורים ופעילויות שונות. המסע שיצא ביוני האחרון, אגב, צפוי לעבור בין היתר במרוקו, קולומביה וסרביה. כמובן שבכל אחד מהיעדים בהם עובר המסע יש לנוסעים כניסה למתחמי עבודה משותפים מקומיים. כל התענוג הזה יעלה לכם "רק" 27,000$.

 

 

Hacker Paradise

האקר פרדייז זו תוכנית של טיולים מאורגנים בכל רחבי העולם, המיועדת למפתחים, מעצבים ויזמים המעוניינים לטייל תוך כדי עבודה על פרוייטקים אישיים. בתוכנית מספקים לינה, סביבת עבודה, וקהילה, כך שכל מה שנותר לנוסעים לעשות זה לעלות למטוס ולהיות פרודוקטיביים. הטיולים אורכים בדרך כלל כשלושה חודשים, אך יש אפשרות להצטרף לטיול קצר של שבועיים. העלות הכוללת נעה בין 300$-600$, תלוי במשך השהות, אך למי שההוצאה הזו גדולה עליו - יש אפשרות לחסוך כסף על ידי שיתוף החדר עם נוסעים נוספים, או על ידי התנדבות של מספר שעות שבועיות.
לוח הטיסות כולל יעדים מגוונים בכל העולם כמו אינדונזיה, ויאטנם, טוקיו, ברלין ופורטוגל.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה