מעבר לשירות, אירגון, וניסיון- מנהלי הקהילה שלכם מייצגים את המותג והתרבות שלכם. הם הראשונים אליהם פונים הממברים שלכם ויוצרים איתם אינטרקציות שונות בזמן שאתם עובדים על הגדלת מתחם העבודה שלכם. האתגר הוא למצוא את האיזון בין הפעלת המתחם, תחזוקה שלו והיכולת להיות שם בשביל השוכרים שלכם.
הבאנו עבורכם שלוש שאלות נפוצות של מפעילי מתחמים חדשים הבאים לבחור מנהלי קהילה
הדבר החשוב ביותר בבחירת המנהלים הוא לדעת שיש להם את הכישורים והניסיון בתחומים הבאים:
מה שאתם צריכים לעשות זה לנתב בין בחירת איש שירות לקוחות טוב לבין עצמאות של השוכרים שלך.
שתי הגישות פועלות היטב בהתאם לחזון שלך עם הקהילה, אתה תצטרך למצוא את הנקודה באמצע שתעצים את החוויה שלך ושלהם.
ניסיון קודם לא כל כך חשוב, מה שחשוב לך זה לבנות תרבות חדשה. אתה צריך להעסיק מישהו שיש לו את הגישה הנכונה לתפקיד ובמקביל מוסר עבודה גבוה כדי שירצה ללמוד איך לנהל את המתחם בצורה הטובה ביותר. המטרה היא לאמן מישהו שיוכל לעזור ליעל את הפרודקטיביות, להגדיל מכירות, לנהל את הזמן וכמובן להעלות את המורל של הממברים.
הנה שלוש תכונות שאתה צריך לחפש במועמד שלך:
הדרך הטובה ביותר למקסום העבודה של מנהלי הקהילה שלך היא בעזרת תוכנת ניהול אמינה שיכולה לנהל זמנים בצורה נכונה ולצמצם הליכים לא משמעותיים היכולים לגזול זמן רב.
עם תוכנה מתאימה אתה יכולה לנהל חשבונות, לנהל את הממברים וכמובן לנהל את כל הטכנולוגיה שלכם (כגון אינטרנט, מדפסות,הזמנות ועוד). הוספת מערכת כזו תחסוך לכם אינספור שעות של עבודה ידנית, וכמובן יחסכו מכם טעויות אנוש.
מה שהכי חשוב, זה שהמערכת תפנה זמן למנהלי הקהילה שלכם לעבודה אישית יותר מול הממברים שלכם.
צוות spacing ישמח לשמוע ממכם בכל נושא,
אנא השאירו את ההודעה והפרטים שלכם ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.
צוות spacing ישמח לשמוע ממכם בכל נושא,
אנא השאירו את ההודעה והפרטים שלכם ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.