למה כדאי לשים לב בבחירת מנהל קהילה?

מעבר לשירות, אירגון, וניסיון- מנהלי הקהילה שלכם מייצגים את המותג והתרבות שלכם. הם הראשונים אליהם פונים הממברים שלכם ויוצרים איתם אינטרקציות שונות בזמן שאתם עובדים על הגדלת מתחם העבודה שלכם. האתגר הוא למצוא את האיזון בין הפעלת המתחם, תחזוקה שלו והיכולת להיות שם בשביל השוכרים שלכם.

מאת : מערכת ספייסינג ‏ | 18-07-17

הבאנו עבורכם שלוש שאלות נפוצות של מפעילי מתחמים חדשים הבאים לבחור מנהלי קהילה

אילו כישורים אתם מחפשים במנהל קהילה?

הדבר החשוב ביותר בבחירת המנהלים הוא לדעת שיש להם את הכישורים והניסיון בתחומים הבאים:

  • תפקיד של הנהגה בכירה / ניהול בכיר בעבודה קודמת
  • תפקיד תפעול /שירות לקוחות
  • תפקיד של מנהל קהילה
  • תפקיד של מנהל מדיה

מה שאתם צריכים לעשות זה לנתב בין בחירת איש שירות לקוחות טוב לבין עצמאות של השוכרים שלך.

שתי הגישות פועלות היטב בהתאם לחזון שלך עם הקהילה, אתה תצטרך למצוא את הנקודה באמצע שתעצים את החוויה שלך ושלהם.

האם ניסיון בתפקיד דומה נחוץ?

ניסיון קודם לא כל כך חשוב, מה שחשוב לך זה לבנות תרבות חדשה. אתה צריך להעסיק מישהו שיש לו את הגישה הנכונה לתפקיד ובמקביל מוסר עבודה גבוה כדי שירצה ללמוד איך לנהל את המתחם בצורה הטובה ביותר. המטרה היא לאמן מישהו שיוכל לעזור ליעל את הפרודקטיביות, להגדיל מכירות, לנהל את הזמן וכמובן להעלות את המורל של הממברים.

הנה שלוש תכונות שאתה צריך לחפש במועמד שלך:

  • יכולת קבלת פידבקים גם מהמנהל הישיר שלו וגם מהממברים במתחמים עצמם.
  • רצון ומוטיבציה של המועמד לבנות את הקהילה ולחזק אותה.
  • יכולת לעזור לממברים גם בלי להזדקק לעזרה שלך איתם.

איך אני יכול לייעל את עבודת המנהלים שלי?

הדרך הטובה ביותר למקסום העבודה של מנהלי הקהילה שלך היא בעזרת תוכנת ניהול אמינה שיכולה לנהל זמנים בצורה נכונה ולצמצם הליכים לא משמעותיים היכולים לגזול זמן רב.

עם תוכנה מתאימה אתה יכולה לנהל חשבונות, לנהל את הממברים וכמובן לנהל את כל הטכנולוגיה שלכם (כגון אינטרנט, מדפסות,הזמנות ועוד). הוספת מערכת כזו תחסוך לכם אינספור שעות של עבודה ידנית, וכמובן יחסכו מכם טעויות אנוש.

מה שהכי חשוב, זה שהמערכת תפנה זמן למנהלי הקהילה שלכם לעבודה אישית יותר מול הממברים שלכם.