חללי עבודה משותפים - הצד שלהם

כולנו יודעים את ה"צד של השוכר" - העבודה בחללי העבודה המשותפים גורמת להם להרגיש בטוחים יותר, רגועים יותר, מאושרים יותר והם אפילו מרוויחים יותר כסף. אבל מה ידוע על הצד שלכם, חללי העבודה המשותפים? הנה כמה עובדות שחשבנו שכדאי שתכירו:

מאת : מערכת ספייסינג ‏ | 19-12-18

עד 2020, 40% מכוח העבודה צפוי להיות פרילנסרים, עובדים זמניים ויזמי סטאט-אפ. המסקנה הישירה מכך, היא שחללי העבודה המשותפים יהפכו להיות פופולריים אף יותר.
עובדים מחפשים לעבוד אחרת - לצאת מהמשרד ומסגנון העבודה "המסורתיים" וכדאי להיות מודעים לזה.

 

92% מהשוכרים בחללי העבודה המשותפים מעידים כי הם מרוצים מחלל העבודה שלהם. חלק נכבד מסיפוק זה נובע מהאווירה באותם המקומות, לכן כדאי להמשיך ולחזק את האירועים המיוחדים- נטוורקינג, הרצאות, האפי האוור ועוד.

 

לפי GCUC - Global Coworking Unconference Conference, השטח הממוצע הכולל לעובד בחלל העבודה עומד על כ-9.3 מטר מרובע.
החודש החזק ביותר מבחינת התפוסה בחללי העבודה הוא ספטמבר, בעוד שהחודשים החלשים ביותר הם יולי-אוגוסט.
אחוז הנטישה של חללי עבודה ברחבי העולם עומד על כ-3%-5% בחודש. 

 

אחרי שנתיים של פעילות 78% מחללי העבודה המשותפים נעשים רווחיים (בדר"כ). כדי להפוך לרווחיים,
יש לחצות את מדרגת ה-66% תפוסה. ההכנסות החללים מגיעות ברובן מהשכרת עמדות עבודה ומשרדים,
אך שימו לב - 20% מהרווחים מגיעים מהשכרת חדרי ישיבות, 5% מגיעים ממכירת מזון ושתייה,
8% מגיעים מדמי השתתפות בסדנאות ואירועים, ויש גם אחוזים ממכירת מוצרי אומנות המוצגים במשרדים. 

 

76% מהנשים השוכרות משתמשות בקשרים חברתיים במתחם כדי לפתור בעיות ואתגרים, לעומת רק 54% מהגברים שעושים כך. שוב, הוכחה לכך שהמין הנשי תורם יותר (במקרה זה לתחושת הקהילתיות וליצירת הקשרים) ויש להשקיע בו :).

 

רק 30% מהשוכרים מעדיפים לעבוד במהלך שעות העבודה "הנורמליות". אנשים מעדיפים לעבוד בשעות בהן הם מרגישים פרודוקטיביים יותר. אז אם המתחם שלכם עדיין פתוח בכל יום רק עד השעה 18:00 -
תשקלו להשאר פתוחים קצת יותר.

 

79% מהשוכרים מגיעים לחללי העבודה המשותפים דרך פעילות שיווקית און-ליין.

 

נכון לרגע זה ב-Spacing יש 143 מתחמי עבודה משותפים, ואנו צופים שעד תחילת 2018 יהיו מעל ל-200. ברחבי העולם, אגב, עד סוף 2018 צפויים להיות כ-37,000 מתחמים, לעומת 13,800 שקיימים כיום.

כתבות נוספות

עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר

עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר

עולם הקו-וורקינג הוא דינאמי. בתוך פחות מ-10 שנים תעשיית הקו-וורקינג נאלצה להמציא את עצמה מחדש מספר פעמים, כתגובה לדרישות השוק שמשתנות כל הזמן. גם השנה זה כך, הקו-וורקינג ממציא את עצמו מחדש, והפעם - עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר!

12 גורמים המובילים חברות קטנות וגדולות לחללי עבודה משותפים

12 גורמים המובילים חברות קטנות וגדולות לחללי עבודה משותפים

שוק הקו-וורקינג התפתח ונע מפרילאנסרים, יזמים בודדים וסטארטאפים לחברות גדולות ויוקרתיות. החברות מעבירות את עובדיהן ממשרדים ביתיים או משרדי-שדה לחללי העבודה המשותפים, בתקווה ליצור מעורבות ופרודוקטיביות וכן "ללכוד" את רוח החדשנות והאנרגיה המקושרת לסטארטאפים ולחללי העבודה מהם הם משיקים את החלומות שלהם. כיום יותר מ-50% מהממברים בחללי העבודה הם שכירים, בעוד שלפני מספר שנים הם היוו רק 30%. ועדיין, למרות הגל של חברות גדולות שמאמצות את מודל הקו-וורקינג, גם לחברות הקטנות יש את אותן הסיבות לעשות זאת. אלו הם 12 גורמים המניעים חברות גדולות וקטנות לעבור לחללי עבודה משותפים: