דלג לתוכן

משרדים להשכרה ברמת החייל: כל מה שצריך לדעת

רמת החייל הוא אזור תעשייה מרכזי ומתפתח בתל אביב אשר מושך אליו חברות רבות שמעוניינות למקם את משרדיהן במקום אסטרטגי, נוח ונגיש.

משרדים להשכרה ברמת החייל: כל מה שצריך לדעת

יתרונות:

  • מיקום: גישה נוחה לצירי תנועה מרכזיים, תחבורה ציבורית יעילה וקרבה למרכזי עסקים אחרים בתל אביב.

  • נוחות: מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה, חנויות ושירותים בקרבת מקום, המאפשרים לעובדים ליהנות מכל מה שהעיר מציעה מבלי לצאת מהאזור.

חסרונות:

  • עומס: אזור פקוק יחסית בשעות השיא, גם מבחינת התנועה וגם מבחינת חניה.

  • מרחק מרכבת: מרוחק יחסית מתחנת הרכבת, מה שעלול להוות קושי עבור עובדים המגיעים מחוץ לעיר.


חללי עבודה ברמת החייל


Regus רמת החייל

מתחם זה ממוקם בקומה ה-7 ברחוב הנחושת בתל אביב, ניתן למצוא בו עמדות עבודה בסגנון שונה מהשני. יש במתחם זה משרדים פרטיים ובין היתר, גם חללי עבודה שיתופיים (Open space). המתחם מספק חיבור אינטרנט Wifi, שירותי הדפסה ושתייה קלה ללא עלות. אם תרצו, תוכלו לקבל גם שירותי קייטרינג בתשלום.
אם תחליטו לעבוד מ-Regus רמת החייל, אתם תהיו צמודים לשלל מסעדות כמו המסעדה האיטלקית, פומו POMO ומסעדת הבשרים הדסון Hudson. 


Hubs רמת החייל

מתחם Hubs, הוא מתחם עבודה משותף מעוצב באופן אורבני הכולל בתוכו 100 עמדות עבודה יחד עם פינות לאונג' שנועדו להתאווררות או פגישות פחות פורמליות, מטבח מאובזר, חיבור לאינטרנט Wifi, שירותי ניקיון ויש שם גם מקלחות. הבניין נמצא באזור התעשייה של רמת החייל והוא ממוקם ליד מלון לאונרדו בוטיק ושוק האוכל, שוק צפון. 


אנחנו כאן ב-spacing, מקווים שעזרנו לכם קצת עם שאלות כמו למה שווה לעבוד מאזור רמת החייל בתל אביב ונשמח לעזור לכם למצוא משרד שיתאים במיוחד לצרכים שלכם דרך הפלטפורמה שלנו. 







עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה